podłoga - deski???

1. Data: 2004-07-24 22:55:21

Temat: podłoga - deski???
Od: "Norbi" <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam wszystkich. stoje przed dylematem położenia podłogi w nowym
mieszkaniu. Zastanawiam się czy warto położyć drewniane deski (np. barlinek
lub inne). Jakie są wasze opinie? W jaki sposób najlepiej ją wyciszyć? Może
lepiej dołożyć troszkę pieniedzy i położyć parkiet?? Boję się trochę, bo
czytałem opinie że deski łatwo się rysują, a ja dość często urządzam
imprezki:) i nie chciałbym aby po kilku spotkaniach podłoga wyglądała
tragicznie!!! Proszę o pomoc i własne opinie na ten temat. pozdr

1. Data: 2004-07-25 20:37:06

Temat: Re: podłoga - deski???
Od: "Krzys-iek" <root.a.krionix.ten<-> szukaj wiadomości tego autora

Norbi <n...@i...pl> napisal nam:

> [...]
> dość często urządzam imprezki:) i nie chciałbym aby po kilku
> spotkaniach podłoga wyglądała tragicznie!!! Proszę o pomoc i własne

dywan zwijany po imprezie :)

1. Data: 2004-07-25 22:57:25

Od: "Mati" <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nikt nie ma opini o deskach na podłodze? Nikt ich nie montował? Proszę o
wszelkie informacje... zalety wady spostrzeżenia uwagi.... itp:)

1. Data: 2004-07-26 14:08:49

Od: "Profil1" <s...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

*** miałem w mieszkaniu w bloku deskę /Barlinecką 10 lat -nie polecam.
Wyglądała dobrze ok 2 lata -później powycierała się. Po 5 latach była
odnawiana wg instrukcji z zakładu w Barlinku (60 km ode mnie)
zestarzała się po 1 roku. Wcale nie była głośna -układana była na papier
falisty.
Obecnie w nowym domu mam panele Classena (te droższe 'z fakturką' na
powierzchni) są 2,5 x tańsze niż deska Barlinecka
pozdrawiam
Mietek

Gdzie dostane srubokret do takich 'dziwnych' srubek?
Podłoga w bloku
ościeżnica
Ekspres ciśnieniowy Saeco "VIA Veneto"
Wc