Re: podoba wam się carla?

Data: 2009-01-26 19:55:28
Temat: Re: podoba wam się carla?
Od: Ikselka <i...@g...pl>

Dnia Mon, 26 Jan 2009 20:08:58 +0100, medea napisał(a):

> Rodowicz - zgadzam się - legenda polskiej muzyki. Świetnie śpiewa,
> prawdziwa artystka. No i nie śpiewa nigdy szmiry.

HA! - nawet ze szmiry robi COŚ: ostatnio słyszałam i widziałam ją w duecie
z tym p... , no, co to spiewa "móóóóój dooooom" - w jego własnej piosence
(no, tej szmirze, o której pisałam) górowała nad nim w całej swojej
wspaniałości, a on jak ta mysz pod miotłą, znikł gdzieś w huraganie jej
głosu i błyskawicach jej image'u :-DDD

> Kayah - może i ma głos, ale ja tego nie słyszę. Wystarczy porównać
> kawałki śpiewane prze nią i przez Ophra Hazę czy Harris Alexiou i
> takiego porównania nie przechodzi korzystnie. Poza tym potrafi śpiewać
> takie bzdury, że żaden głos nie pomoże.

> Z tym się kompletnie nie zgadzam. Jopek ma IMO świetny głos i w dodatku
> jest bardzo świadoma muzycznie, bo mocno kształcona w tym kierunku od
> dziecka. Jedyne, co mnie razi, to jej wizerunek laleczki,

...i wystudiowana wg własnego (jak przypuszczam) wyobrażenia, sztuczna i
groteskowa z tego względu mimika twarzy.