podoba wam się carla?

81. Data: 2009-01-27 09:46:57

Temat: Re: podoba wam się carla?
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 27 Jan 2009 10:11:04 +0100, michal napisał(a):

> Dobry powróz czyni cuda.

Bijesz? Stają jej?

82. Data: 2009-01-27 10:26:00

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 27 Jan 2009 01:01:00 +0100, Veronika napisał(a):

> Może będzie miał szczęście i znajdzie jakąś ikselkę, której cycki nie
> zmiękną, nigdy. :)
>
> V-V

Rozumiem, dlaczego wycięłaś fragment o dawaniu słowa i skupiłaś się na
cyckach :-)

83. Data: 2009-01-27 10:36:45

Od: "ostryga" <z...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" <t...@p...pl> napisał w wiadomości
> http://pl.youtube.com/watch?v=z-ZdFTYTdAY

Coś mi sie zdaje, że byście do siebie pasowali na scenie.
:)

ciekawe, o czym ona spiewa i w jakim klimacie.
Ktoś zna francuski?
A tak poza tym, to milo posłuchac.
Lubie taką spokojną muzyke w tle.

Mam pare wolnych chwil, to posłucham.
Okropna pogoda. Spać mi się chce jak cholera.

pozdrawiam
ostryga.

84. Data: 2009-01-27 10:38:42

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"tren R" <t...@p...pl> wrote in message
> [...]

Calkiem ok.
Ladnie zaaranzowany wystep to i efekt dobry.
To jednak tylko aranzacja.
Duch

85. Data: 2009-01-27 19:04:15

Od: Bluzgacz <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 26 Sty, 20:38, medea <e...@p...fm> wrote:

A do Ofry nawiazalem dlatego, ze bardzo lubie Im in alu w tym
wykonaniu:

http://www.youtube.com/watch?v=O2xNTzlFSk0

Piekne po prostu...

Bluzgacz

86. Data: 2009-01-27 19:07:39

Od: Bluzgacz <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 26 Sty, 22:29, "Veronika" <v...@c...pl> wrote:

> Kolorowe jarmarki na balach wezmę i przemilczę. :)

Ok, ale ile mozna?
Ciagle to katuja, przy byle okazji.
Jak dla mnie ten kawalek przez swoje zmeczenie ma taki sam poziom jak
byle jaki kawalek Boney M wykonany na wiejskim weselu, przez pierwsza
lepsza kapele.

Bluzgacz

87. Data: 2009-01-27 19:12:08

Od: Bluzgacz <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 26 Sty, 22:53, Fragile <e...@i...pl> wrote:

> Anna Maria Jopek, Edyta Gepert, Ewa Bem, Aga Zaryan... Zapewne kogos

Tutaj nie ma czego komentowac, bo akurat masz racje.
Tylko taka skonczona ignorantka i prosta baba jak xxxlka moze uwazac,
ze AMJ jest slaba itp.

> No i oczywiscie niektore spiewaczki operowe. Malas-Godlewska np.

Bezdyskusyjnie.

> I pewnie teraz wszystkim podpadne, ale co mi tam. Villas. Ma glos.

NIe wypowiadam sie na jej temat, bo bede stronniczy z tego powodu, ze
jej kurwa nie trawie.
Odrzuca mnie jej wyglad, tandeta i ogolna brzydota. Musialbym jej
nigdy wczesniej nie widziec, zeby moc ja oceniac.

Bluzgacz

88. Data: 2009-01-27 19:19:17

Od: Bluzgacz <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 26 Sty, 23:06, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> Projektujesz. Mój facet tylko raz daje kobiecie słowo. I własnie ja je mam.

Jestes taka glupia i naiwna. Ile razy takie historie mialy juz
miejsce, a pozniej byl wielki zawod.
Twoja pewnosc siebie sugeruje, ze twoj facet jest meska pizda, ktora
nie ma zadnego zdania i ktora caly czas kierujesz.
Gratuluje.

> Ale cóż - to są rejony ludzkiej mentalności, o których takie coś, jak ty,
> nie ma zielonego pojęcia.

Zapewne sa, ale nie tobie o nich pisac, czy mowic. Nie moze prawic o
tym ktos, kto jest notorycznym klamca i dwulicowa pizda, zacofana do
granic absurdu.
Oszczedz innym swojej hipokryzji przyglupie.

Jak twojej kobiecie zmiękną cycki, to pójdzie w
> odstawkę. To pewne.

Na ten temat tez nie powinnas sie wypowiadac jako wlascicielka cyckow,
plaskich bardziej niz Ziemia w wierzeniach starozytnych.
Swoja droga wyrazenie "sprzedac plaskacza" - tak popularne wsrod
gowniarstwa - w twoim wydaniu nabiera zupelnie innego wydzwieku....

Bluzgacz

89. Data: 2009-01-27 19:26:32

Od: Bluzgacz <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 27 Sty, 09:42, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> Mam to genetycznie :-)

Oczywiscie mitomanko.
Twoje bachory tez sa i beda dechami...

Bluzgacz

90. Data: 2009-01-27 19:29:08

Od: Bluzgacz <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 27 Sty, 09:43, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> Dla Bluzgacza jest guma i lateks :-)

Swoje fantazje amatorko filmow xxxl zostaw dla siebie i nie szczaj
wiecej nimi na grupe smieciu.

Bluzgacz

cymański grabarzem, ale jaja
arabskie poczucie humoru?