podrobka czy nie? - porsze o rady

1. Data: 2004-05-18 16:57:20

Temat: podrobka czy nie? - porsze o rady
Od: "Rybka" <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak myslicie, czy to podrobka? po czym poznac, ze taki tusz jest, albo nie
podrobka?

z gory dziekuje za pomoc
Rybka

1. Data: 2004-05-18 17:48:15

Temat: Re: podrobka czy nie? - porsze o rady
Od: Anna M. Gidyńska <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

elo "Rybka" <r...@i...pl>

>Jak myslicie, czy to podrobka? po czym poznac, ze taki tusz jest, albo nie
>podrobka?
>
>http://www.allegro.pl/show_item.php?item=24917576

po tym, że za ten tusz sprzedający dostał już jednego neutrala i
drugiego za inny tusz. oraz parę innych nieprzychylnych komentarzy 9w
tym za podróbkę perfum Lancome). dla mnie to jest wystarczające
ostrzeżenie.

an/

1. Data: 2004-05-18 18:02:24

Od: "Rybka" <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anna M. Gidyńska" <a...@d...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> drugiego za inny tusz. oraz parę innych nieprzychylnych komentarzy 9w
> tym za podróbkę perfum Lancome). dla mnie to jest wystarczające

Jasne, te komentarze sprawily, ze zaczelam watpic co do uczciwosci
sprzedawcy, mial duzo tez pozytywow, ale nie mam juz watpliwosci po tym jak
zapytalam go wprost o oryginalnosc to otrzymalam informacje:
"Te tusze kupiłem w Polsce i nie dam gwarancji na ich oryginalność!Osoba,
która mi je sprzedawała ręczyła głową- "panie 100% oryginał przywiozłem je z
Francji" i machała fakturami z Francji za ich zakup!Tylko za towar
sprowadzony osobiście w pełni odpowiadam, tego osobiście nie
sprowadziłem!Zwrot kosztów będzie możliwy jednak po wymianie się
komentarzami bo już dwa negatywy dostałem "za darmo" do klientów którzy
pochopnie licytowali a potem się rozmyślali i chcieli zrezygnować z zakupu
grożąc negatywami! Zwrot będzie możliwy tylko w kwocie zakupu + koszt
wysyłki!"

W kolejnym mailu zapytalam co to znaczy, ze zwrot bedzie mozliwy dopiero po
wystawieniu komentarza, czy to oznacza, ze mam napisac wszytsko ok, towar
oryginalny (nawet jesli nie bedzie) i dopiero bede mogla go zwrocic?

W "odpowiedzi" na tego maila Sprzedajcy odwolala moja oferte z aukcji niby
"na moja prosbe"

Swietny sposob radzenia sobie z klientami, ktorzy zadaja niewygodne
pytania.Juz wiem skad tyle pozytywow i jak Pan stwierdzil, te 2 negatywy,
ktore dostal za darmo ;)

Usmiac sie mozna...

HA HA HA :)

Rybka (rozbawiona zaradnoscia pana Durracela :) )

1. Data: 2004-05-18 18:20:20

Od: "pamana" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak myslicie, czy to podrobka? po czym poznac, ze taki tusz jest, albo nie
> podrobka?

taki tusz istnieje o takiej nazwie co do pojemnosci to nie wiem ,idz do
perfumeri i sprawdz.
p.>

1. Data: 2004-05-18 18:52:42

Od: Anna M. Gidyńska <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

elo "Rybka" <r...@i...pl>

[ciach skandaliczne pomysły kretyna z allegro]
> [...]
>oryginalny (nawet jesli nie bedzie) i dopiero bede mogla go zwrocic?
>
>W "odpowiedzi" na tego maila Sprzedajcy odwolala moja oferte z aukcji niby

O_O zaniemówiłam. no, w juznecie nietrudno;) ale chodzi mi o
bezczelność tego człowieka. wiesz, jeśli masz ochotę na
zaprezentowanie obywatelskiej postawy, mogłabyś tę korespondencję
wysłać opiekunce grupy "Zdrowie i Uroda" - pojawia się w cafe allegro
w dziale "Dom". może coś by z tym zrobiła, bo pomijając sprzedaż
podróbek, na którą allegro udaje, że nie ma wpływu, to sugestia
wystawienia sobie komentarzy, jako warunku zwrotu kasy, jest sprzeczna
z regulaminem Allegro.

an/

1. Data: 2004-05-18 19:15:35

Od: "Ligeia" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Rybka wrote:
> Jak myslicie, czy to podrobka? po czym poznac, ze taki tusz jest,
> albo nie podrobka?

> z gory dziekuje za pomoc
> Rybka

Kiedyś miałam taki tusz, ale nie jestem pewna, czy ten jest oryginalny.
Chociaż duża liczba pozytywów może świadczyć na korzyść sprzedawcy.

Ligeia

--
"(...) co mi po tej dziewicy, która skromnie oczy spuści, jakby drzemać
chciała, ustek niewinnie przysznuruje i nic nie da w życiu prócz praw

1. Data: 2004-05-18 19:17:09

Od: "Ligeia" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Anna M. Gidyńska wrote:
> [...]
> drugiego za inny tusz. oraz parę innych nieprzychylnych komentarzy 9w
> tym za podróbkę perfum Lancome). dla mnie to jest wystarczające

Tylko, że wszystkie te negatywy są dosyć sensownie skomentowane przez
sprzedawcę. A propos perfum Lancome, został tam wklejony mail, w któtym sam
kupujący przeprasza za pochopnie wystawioną opinię.

Ligeia

1. Data: 2004-05-18 19:21:04

Od: "Ligeia" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Rybka wrote:
> [...]
> do klientów którzy pochopnie licytowali a potem się rozmyślali i
> chcieli zrezygnować z zakupu grożąc negatywami! Zwrot będzie możliwy

Wygląda na to, że to uczciwy człowiek, któremu nie zależy tylko i wyłącznie
na kasie. Inny prawdopodobnie zapewniałby o oryginalności kosmetyków, byle
tylko opchnąć towar.

> [...]
> mogla go zwrocic?
>
> W "odpowiedzi" na tego maila Sprzedajcy odwolala moja oferte z aukcji

I może dobrze. Przynajmniej teraz już wiesz na pewno, że nie warto było
licytować.

Bywa. :-)

Ligeia

1. Data: 2004-05-18 19:41:51

Od: "Rybka" <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ligeia" <e...@t...pl> napisał w wiadomości news:c8dnn0

> Wygląda na to, że to uczciwy człowiek, któremu nie zależy tylko i
wyłącznie
> na kasie. Inny prawdopodobnie zapewniałby o oryginalności kosmetyków, byle
> tylko opchnąć towar.

Teraz to ja mam juz powazne watpliwosci co do jego uczciwosci, zreszta
skontaktowala sie ze mna dziewczyna, ktora wystawi neutrala za podrobke i
jak sie okazauje Pan przekonywal ja ze jakis pracownik chcial sobie dorobic
i wlozyl jej 3 podrobki, a oryginaly sprzedal na lewo

ha ha ha, ale historyjka :)

a tak poza tym mysle, ze jesli bylby uczciwy, to by nie sugerowal komentarza
jako warunku zwrotu pieniedzy, tym bardziej ze w jednym z maili napisalam,
ze nie zalezy mi na wystawieniu mu NEGATYWA.

> W "odpowiedzi" na tego maila Sprzedajcy odwolala moja oferte z aukcji
>
> I może dobrze. Przynajmniej teraz już wiesz na pewno, że nie warto było
> licytować.

Tak, to prawda, sytuacja stala sie klarowna :)

Pozdr
Rybka

1. Data: 2004-05-18 19:57:41

Od: "Ligeia" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Rybka wrote:
> [...]
> podrobke i jak sie okazauje Pan przekonywal ja ze jakis pracownik
> chcial sobie dorobic i wlozyl jej 3 podrobki, a oryginaly sprzedal na

Faktycznie niespotykana. ;-)

> a tak poza tym mysle, ze jesli bylby uczciwy, to by nie sugerowal
> komentarza jako warunku zwrotu pieniedzy, tym bardziej ze w jednym z
> maili napisalam, ze nie zalezy mi na wystawieniu mu NEGATYWA.

Dlatego napisałam, że "wygląda na to", a nie że "tak jest". Zgadzam się, że
tego typu warunki są co najmniej bezczelne i raczej trudno w takiej
sytuacji mówić o jakiejkolwiek uczciwości.

> aukcji

> Tak, to prawda, sytuacja stala sie klarowna :)
>

> Pozdr
> Rybka

A w końcu o to Ci chodziło. :-) Chociaż z drugiej strony, to Ty też
popełniłaś jeden błąd. Zanim się coś zalicytuje, powinno się najpierw
dopytać sprzedawcę o wszystkie interesujące Cię szczegóły. W końcu po to
stworzono opcję "obserwowania" przedmiotu.

Ligeia

--
"(...) co mi po tej dziewicy, która skromnie oczy spuści, jakby drzemać
chciała, ustek niewinnie przysznuruje i nic nie da w życiu prócz praw
kodeksem zawarowanych." N.Żmichowska "Poganka"

[WRO] kosmetyczka - zdecydowanie odradzam
[SPAM] nie zapraszamy...
Krem do dziwnej cery:)
vichy liposyne
herbe-balsam wyszczuplajacy