podroze kulinarne maklowicza (identyfikacja odcinka)

1. Data: 2005-09-07 07:43:21

Temat: podroze kulinarne maklowicza (identyfikacja odcinka)
Od: Chesky <c...@N...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

jak w temacie.
odcinek byl krecony zagranica, jakies cieple kraje,
przygotowowywal chyba m.in jakas rybke lub owoce morza.
na koniec odcinka maklowicz !skacze do wody!
(nie wiem czy to jakies jezioro/morze/ocean bylo)?

dzieki za sugestie.

-

2. Data: 2005-09-07 08:46:24

Od: "Agata" <a...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chesky" <c...@N...net.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> na koniec odcinka maklowicz !skacze do wody!
> (nie wiem czy to jakies jezioro/morze/ocean bylo)?

...sie mi wydaje ze on sie jakos polskiego stycznia wzial i do wody na wizji
wskoczyl na Cyprze manifestujac roznice temeperatur tu a TAM...
szukajcie pod Cypr :)

agataw

3. Data: 2005-09-07 09:08:11

Od: Konrad Kosmowski <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

http://kuchnia.mckornik.com/

--
+ .-. .
Pozdrawiam, . * ) )

4. Data: 2005-09-07 09:20:35

Od: "jot.be" <j...@N...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> ...sie mi wydaje ze on sie jakos polskiego stycznia wzial i do wody na
> wizji
> wskoczyl na Cyprze manifestujac roznice temeperatur tu a TAM...
> szukajcie pod Cypr :)

Ostatni odcinek o Australii i surferach też pasuje...

Pozdr

5. Data: 2005-09-07 12:22:10

Od: Martin Inheritor <d...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chesky napisał(a):
> [...]
> na koniec odcinka maklowicz !skacze do wody!
> (nie wiem czy to jakies jezioro/morze/ocean bylo)?

odcinek 113 Karaibski Smak

Martin

6. Data: 2005-09-07 12:43:54

Od: "Agata" <a...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Martin Inheritor" <d...@N...pl> napisał w
wiadomości news:dfmm1a$20h$1@news.lublin.pl...

> odcinek 113 Karaibski Smak

hehehe duzo sie cos kapie...na wizji
agataw

7. Data: 2005-09-07 18:01:04

Od: Chesky <c...@N...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Martin Inheritor napisał(a):
> odcinek 113 Karaibski Smak

100% odpowiedzi. dzieki!

-

Przetwory zimowe [P]
musztardy i keczupy
[p] salatka prababci
Rolada z bitą śmietaną - pilne pytanie
Cukinia i kabaczek w przetworach - proszę o radę