Re: podrozniczki-poradzcie!

From: "Psycho_Mouse" <e...@t...pl>
Newsgroups: pl.rec.uroda
Subject: Re: podrozniczki-poradzcie!
Date: Wed, 29 Dec 2004 21:29:04 +0100

Użytkownik "Hafsa" <h...@...necie> napisał w wiadomości
news:cqv16k$b7l$1@inews.gazeta.pl...
> Mam pytanie wiec do podrozniczek- jak sobie radzicie w
> samolocie z buzia?

Nic specjalnego z nią nie robię. Na pewno nie stosuję żadnego makijażu,
tylko lekki krem nawilżający. W trakcie lotu spryskuję twarz wodą termalną
w spray'u.

> Jak unikancie uczucia lepienia sie calej twarzy?

Dziwne, ale ja nie mam takiego uczucia, mimo iż moja cera też jest tłusta.

> Czy na podroz jakos sie malujecie?

Nie, bo po bo? Szkoda obciążać skórę przez tyle godzin. Wolę się czuć
całkowicie swobodnie, a nie myśleć potem o demakijażu.

> no-moze poza czyms malutkim-rzesami, blyszczkiem, wysiade o 2 > w nocy z
> samolotu,

To tym bardziej zrezygnuj z makijażu! :-) Błyszczyk jeszcze rozumiem, bo
nawilży wargi, ale z tuszem bym sobie dała spokój. Każdy po dłuższym czasie
może się obkruszać i zamiast urody, tylko podkreśli zmęczenie.

> ale jak sobie poradzic z cala reszta? Z bolacymi nogami?
> Hafsa-szykujaca sie do podrozy zycia

Jak teraz latem leciałam do Stanów, to pokazywali taki krótki filmik o
gimnastyce w samolocie. Było kilka ćwiczeń rozciągających, które podobno
pomagają na takie dolegliwości. Prawdę mówiąc, ja nie mam z tym problemów.
Co jakiś czas się przejdę, a jako że jestem niskiego wzrostu, nie mam zbyt
wielkich problemów z rozprostowaniem nóg. Poza tym, zdejmuję buty, daję
stopom odpocząć i jest ok.

Będzie dobrze, niczym się nie przejmuj i pamiętaj, że podczas tak długiej
podróży najważniejsza jest wygoda. :-)

--

Psycho_Mouse