Re: podrozniczki-poradzcie!

Data: 2004-12-30 11:29:39
Temat: Re: podrozniczki-poradzcie!
Od: "Hafsa" <h...@...net.pl>

Użytkownik "Mme Kitzmoor" <s...@m...nie> napisał w wiadomości
news:slrnct6cmk.hjg.spamowi@unix-secured.net...
> W samolocie raczej chłodno jest, więc to nie jest taki problem. A jeżeli
> jest, to weź ze sobą coś do pochłaniania sebum.

Chlodno, owszem, ale klimatyzacja robi swoje. Nie ejstem przyzwyczajona i
juz mialam problem po mini podrozy kilka dni temu w klimatyzowanym pociagu.

> Co do suchości to polecam lekki krem nawilżający oraz chusteczki do
> demakijażu (nienawidzę tego uczucia ściągnięcia i 'ciężkości' skóry, które
> mam, po tym, jak śpię w pociągu, samolocie lub innym miejscu publicznym).

Wlasnie o ta ciezkosc na buzi mi chodzi...

> I nie bój się poprosić stewardessy o nawilżane chusteczki do rąk, coby
> brudnymi łapskami twarzy nie macać, gdy do toalety jest kolejka
> zdesperowanych pasażerów.

Takie nasaczone jakims perfumowanym spirytusem?

> Nigdy. Umalować się możesz tuż przed przylotem.

Bedzie 2 w nocy. Nikt nie zobaczy, ze.....
Bardziej dla odwagi gdy bede wsiadac...

> U mnie błyszczyk w podróży to wcale nie jest coś malutkiego :-/

No tak, ale wysychaja mi wargi-blyszczyk, bezbarwny raczej nawilza je..

> Spacerki po samolocie :) Przysiady, skłony, rozciąganie. Tylko
> współpasażerowie mogą się dziwnie popatrzeć.

Eh, niech sie patrza. Gorzej jak maz bedzie sie patrzyl, co ja wyprawiam...

> Pozdrawiam i pomyślej podróży życzę

Niedziekuje Hafsa