Re: podrozniczki-poradzcie!

Data: 2004-12-30 13:35:07
Temat: Re: podrozniczki-poradzcie!
Od: Mme Kitzmoor <s...@m...nie>

Na 30.12.2004, Hafsa <h...@...net.pl> przeskrobal:

> Chlodno, owszem, ale klimatyzacja robi swoje. Nie ejstem przyzwyczajona i
> juz mialam problem po mini podrozy kilka dni temu w klimatyzowanym pociagu.

Ja na takie okazje mam sztyft z gąbką Biotherm :]

> Wlasnie o ta ciezkosc na buzi mi chodzi...

Mi z reguły wystarcza, jak sobie ją (czyli moją twarz) przetrę taką
chusteczką i posmaruję lekkim kremem. Dobrze się do tego nadaje taki z
odrobiną mentolu, jak Moisture Surge Light Clinique, którego obecnie
używam.

> Takie nasaczone jakims perfumowanym spirytusem?

Właśnie te. Doskonale odświeżają ręce.

> Bedzie 2 w nocy. Nikt nie zobaczy, ze.....
> Bardziej dla odwagi gdy bede wsiadac...

To chusteczki do demakijażu tym bardziej się przydadzą :)

> No tak, ale wysychaja mi wargi-blyszczyk, bezbarwny raczej nawilza je..

To raczej jakąś szminkę nawilżającą zabierz. Dla mnie one są wystarczająco
ciężkie, by nie dopuścić do przesuszenia warg.

Pozdrawiam
Iff

--
Sygnaturka z mordy wiejskiego burka.