Re: podrozniczki-poradzcie!

Newsgroups: pl.rec.uroda
Date: Wed, 29 Dec 2004 23:39:43 +0100
Sender: Mme Kitzmoor <c...@p...net>
From: Mme Kitzmoor <s...@m...nie>
Subject: Re: podrozniczki-poradzcie!

Na 29.12.2004, Hafsa <h...@...necie> przeskrobal:

> za kilka dni wybieram sie w daleka podroz do strefy zwrotnikowej :-)))
> Podroz samolotem bedzie trwala okolo 13 godzin, a cala podroz, z
> przesiadkami i oczekiwaniem na nastepny samolot-ok 18 :-(
> Jestem wlasnie po podroz w klimatyzowanym pociagu-efekt-wysuszona cera, a
> mam tlusta, wysuszona skora rak od kiepskich mydel.
> Mam pytanie wiec do podrozniczek- jak sobie radzicie w samolocie z buzia?
> Jak unikancie uczucia lepienia sie calej twarzy?

W samolocie raczej chłodno jest, więc to nie jest taki problem. A jeżeli
jest, to weź ze sobą coś do pochłaniania sebum.

Co do suchości to polecam lekki krem nawilżający oraz chusteczki do
demakijażu (nienawidzę tego uczucia ściągnięcia i 'ciężkości' skóry, które
mam, po tym, jak śpię w pociągu, samolocie lub innym miejscu publicznym).
I nie bój się poprosić stewardessy o nawilżane chusteczki do rąk, coby
brudnymi łapskami twarzy nie macać, gdy do toalety jest kolejka
zdesperowanych pasażerów.

> Czy na podroz jakos sie
> malujecie?

Nigdy. Umalować się możesz tuż przed przylotem.

> Makijaz nie bedzie mi w sumie niezbedny, no-moze poza czyms
> malutkim-rzesami, blyszczkiem, wysiade o 2 w nocy z samolotu, ale jak sobie
> poradzic z cala reszta?

U mnie błyszczyk w podróży to wcale nie jest coś malutkiego :-/ Jeżeli mam
spać, to tusz również.

> Z bolacymi nogami?

Spacerki po samolocie :) Przysiady, skłony, rozciąganie. Tylko
współpasażerowie mogą się dziwnie popatrzeć.

Pozdrawiam i pomyślej podróży życzę
Iff

--
Sygnaturka z mordy wiejskiego burka.