podwójne rolety

1. Data: 2011-02-15 14:56:23

Temat: podwójne rolety
Od: "amba" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

nie nie - nie sprzedaję takich tylko szukam :p

szukam patentu na podwójne zacienienie okien
- nocne całkowite oraz
- dzienne tylko rozpraszające promienie słoneczne -
czy da się jakoś zainstalować te obie funkcje? nie mówię o wertykalach - nie
dają szczelnego zaciemnienia, no i raczej do domu to niebardzo ten styl.

jakieś pomysły?

2. Data: 2011-02-15 15:06:20

Temat: Re: podwójne rolety
Od: Theli <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-02-15 15:56, amba pisze:
> [...]
> czy da się jakoś zainstalować te obie funkcje? nie mówię o wertykalach -
> nie dają szczelnego zaciemnienia, no i raczej do domu to niebardzo ten

Da się. Mam takie w oknach poddaszowych. Rolety z materiału, w
rzeczywistości wygląda tak, jakbyś zamontował na jednym oknie 2 komplety
rolet.

th

--
http://nitkowo.bloog.pl

3. Data: 2011-02-15 16:01:29

Od: w_e <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 15 Feb 2011 15:56:23 +0100, amba napisał(a):

> [...]
> dają szczelnego zaciemnienia, no i raczej do domu to niebardzo ten styl.

To może takie dzień-noc? Tylko będziesz mieć pasiaki w oknach w dzień.
--
w_e

4. Data: 2011-02-15 16:22:57

Od: "non.ens" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "amba" <a...@m...pl> napisał w wiadomości

> jakieś pomysły?

Może takie rozwiązania?
http://www.oknoidrzwi.pl/upl/il1269613273.jpg

5. Data: 2011-02-15 19:04:04

Od: "amba" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

"non.ens" <n...@o...pl> wrote in message
> Może takie rozwiązania?
> http://www.oknoidrzwi.pl/upl/il1269613273.jpg

to tylko tak wygląda, ale ani to nie daje całowitego zaciemnienia kiedy
trzeba, a także nie rozprasza tylko 'rozprasza w paski' (to będzie 'walić po
gałach' w paski ;) ). Tu chodzi o spełnienie każdej z funkcji, a nie
wszystkich po trosze. Ale dziękuję. Szukam dalej. A jakby tak zaistalować
drugą roletę od dołu?

6. Data: 2011-02-15 19:04:41

Od: "amba" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Theli" <p...@w...pl> wrote in message
> Da się. Mam takie w oknach poddaszowych. Rolety z materiału, w
> rzeczywistości wygląda tak, jakbyś zamontował na jednym oknie 2 komplety
> rolet.

ale obie u góry? dwie kasety? zapodaj fotkę może, dzięki

7. Data: 2011-02-15 19:09:09

Od: s_13 <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

są rolety z podwójnymi kasetami...

pozdrawiam
s_13

8. Data: 2011-02-15 20:04:28

Od: "amba" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

"s_13" <s...@i...pl> wrote in message
f.googlegroups.com...
> są rolety z podwójnymi kasetami...

dzięki za info.

ps:
czy możliwe jest technicznie zainstalowanie w jednym oknie rolety oraz plisu
(to drugie to ma zasłaniać dolną i/lubśrodkową część okna) - ?

9. Data: 2011-02-15 20:29:25

Od: "Iksinski" <nie_pisz@nie_warto.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> po gałach' w paski ;) ). Tu chodzi o spełnienie każdej z funkcji, a nie
> wszystkich po trosze. Ale dziękuję. Szukam dalej. A jakby tak zaistalować

Widziałeś to zdjęcie z lewej strony? Tam są dwie kasety (jedna na górze,
druga na dole). Zamontuj w jednej z nich materiał jaki wg Ciebie zapewni
odpowiednie zaciemnienie i będziesz zadowolony.

10. Data: 2011-02-16 06:34:44

Od: Theli <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-02-15 20:04, amba pisze:
> "Theli" <p...@w...pl> wrote in message
>
> ale obie u góry? dwie kasety?

Obie mogą być zarówno u góry jak i na dole. Nie są to rolety w kasetach,
ale przymocowane do linek, które idą wzdłuż okna i przesuwane po nich,
zwijają się w harmonijkę.

> zapodaj fotkę może, dzięki

Chyba tak będzie łatwiej, ale to dopiero wieczorem.

th

--
http://nitkowo.bloog.pl

Rozgałęźnik - popularna złodziejka do opraw produkcji polskiej
Urządzenie do popcornu
czasowy alarm temperatury
Jak kupowac pralkę :-)
Zegar LED niebieski poszukiwany