pojecia z dermatologii (WAZNE)

1. Data: 2001-01-30 21:29:59

Temat: pojecia z dermatologii (WAZNE)
Od: "m@rcin" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam

w piatek moja dziewczyna ma examin z dermy i prosila mnie o zadanie
malego pytanka na liscie: chodzi o przetlumaczenie nastepujacych
terminow:

akantosa
papilomatosa
spongiosa
melanodermitis toxica

prosilbym (w miare mozliwosci oczywiscie) o dosc szczegolowe
wyjasnienie no i .... z gory dziekuje za odpowiedz ! :)

2. Data: 2001-01-30 21:54:25

Temat: Re: pojecia z dermatologii (WAZNE)
Od: Angie <u...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 30 Jan 2001 22:29:59 +0100, "m@rcin" <s...@s...pl>
wrote:

> [...]
>
>prosilbym (w miare mozliwosci oczywiscie) o dosc szczegolowe
>wyjasnienie no i .... z gory dziekuje za odpowiedz ! :)

A potem dziwimy sie upadkowi prestiżu zawodu lekarza :-P

Zagoń dziewczynę do książki, bo to proste łacińskie słowa, aż wstyd...
A do piątku jeszcze chwila czasu i parę przepięknych świtów.

z pozdrowieniami -
Angie (Już dobrych parę lat po egzaminie z dermy)

3. Data: 2001-01-30 21:58:16

Od: "m@rcin" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 30 Jan 2001 22:54:25 +0100, Angie <u...@c...pl> wrote:

>Zagoń dziewczynę do książki, bo to proste łacińskie słowa, aż wstyd...
>A do piątku jeszcze chwila czasu i parę przepięknych świtów.

siedzi i siedzi... az mi jej szkoda.
naprawde o wiele prosciej byloby gdybys poprostu napisal co te terminy
oznaczaja

naprawde az tak bardzo ci zalezy zeby szukala jeszcze tego....
napisz stary :)

4. Data: 2001-01-31 11:52:15

Od: "m@rcin" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 30 Jan 2001 22:54:25 +0100, Angie <u...@c...pl> wrote:

jezeli upadnie prestiz lekarski to przez tak nie sympatycznych ludzi
jak pan panie angie a to ze na przyklad spongioza to staan gabczasty
komorek powstaly na skutek obrzeku warstwy miiedzykomorkowej w
warstwie kolczystej (w jej gornej czesci ) to kazdy glupi wie chodzilo
mi poprostu o precyzyjna odpowiedz na moje pytania ale widac ze jest
pan zbyt duzym bufonem zeby udzielic mi na te pytania odpowiedzi.
w zwiazku z tym prosze zachowac swoja widze dla siebie
z podziekowaniami ... dziewczyna majaca examin.

5. Data: 2001-01-31 16:34:38

Od: "marcello" <m...@i...am.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Whooops
ale sie ktos zdenerwowal - wiemy juz ze masz egz. ale to nie oznacza, ze
mozna wszystkich besztac!
Troche samokontroli prosze
( No chyba ze to ZNP ;)

6. Data: 2001-01-31 17:16:23

Od: "m@rcin" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 31 Jan 2001 17:34:38 +0100, "marcello"
<m...@i...am.lublin.pl> wrote:

sorry stary nie czas na bezsensowne dyskusje.
chcielismy sie tutaj poprostu cos dowiedziec (konkrety)
jesli nie masz nic konstruktywnego do napisania to nie zasmiecaj grupy
swoimi monologami

ps. kielbaski juz na szyi nie nosisz ;-> hehehe

7. Data: 2001-02-01 07:31:52

Od: "Jolanta Pers" <j...@N...magazyn.pl> szukaj wiadomości tego autora

m@rcin napisał(a) w wiadomości:
<9...@4...com>...
> [...]
>chcielismy sie tutaj poprostu cos dowiedziec (konkrety)
>jesli nie masz nic konstruktywnego do napisania to nie zasmiecaj grupy

A Ty badz uprzejmy nie zasmiecac grupy pytaniem po piec razy o to samo. Jak
ktos bedzie chcial Ci pomóc, to pomoze, jak nie, sorry Winnetou, i walenie
po raz kolejny tym samym, w róznych postach naprawde nic nie da.

JoP

--
j...@m...pl
http://www.sf.magazyn.pl

8. Data: 2001-02-01 11:00:56

Od: <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzupełnienia masz poniżej, przy terminach; piszę z głowy, bo widzę, że CIę to
niepokoi.
A na przyszłość postaraj się trochę przyhamować odpowiedzi
> witam
>
> w piatek moja dziewczyna ma examin z dermy i prosila mnie o zadanie
> malego pytanka na liscie: chodzi o przetlumaczenie nastepujacych
> terminow:
>
> akantosa - rozrost komórek nabłonka wielowarstwowego płaskiego, dotyczący
głównie warstwy kolczystej
> papilomatosa - "brodawkowata", co konkretnie?
> spongiosa - "gąbczasta", pytanie jak wyżej
> melanodermitis toxica - tego akurat nie pamiętam; zajmuję się patologią
onkologiczną; sprawdź, gdzie możesz, to już nie są czasy, by podręczniki nie
były dostępne
Pozdrawiam
a...@p...onet.pl

9. Data: 2001-02-05 11:26:46

Od: "RadeQ" <r...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik m@rcin <s...@s...pl> napisal

> [...]
>
> prosilbym (w miare mozliwosci oczywiscie) o dosc szczegolowe
> wyjasnienie no i .... z gory dziekuje za odpowiedz ! :)

no orlem to ta Twoja laska nie jest...

R a d e Q
r...@k...chip.pl
UIN:73210848 #GG:78524