pokrowce na materace z zamkiem błyskawicznym- gdzie kupić?

1. Data: 2005-06-13 14:04:46

Temat: pokrowce na materace z zamkiem błyskawicznym- gdzie kupić?
Od: "E-Zone" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Poszukuję pokrowców na materac 140x200 , z zamkiem błyskawicznym lub innym
usprawnieniem które gwarantowałoby że
pokrowiec będzie szczelnie pokrywał materac.

Z góry dzięki bo szukałem szukałem i nic

Maciek

2. Data: 2005-06-13 14:40:42

Od: "Pawel Schmidt" <a...@s...fucha.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> usprawnieniem które gwarantowałoby że
> pokrowiec będzie szczelnie pokrywał materac.
>
> Z góry dzięki bo szukałem szukałem i nic

Polecam sklep Baobab 2 na ulicy Sosnowieckiej. Mają tam duży wybór materacy,
łózek itp, więc pokrowiec też pewnie sprowadzą. Można je w wielu firmach
produkujących materace kupić osobno, np w wersji lato-zima, antyalergicznej
albo aloe-vera.
Ulica Sosnowiecka jest przecznicą od ulicy Jasnogórskiej w kierunku Olkusza.

w Krakowie

;-)

P.

p.s.
ech, ci Warszawiacy...
Do wiadomości pytacza: w pozostałych cześciach Polski też już mamy internet
od jakiegos czasu...
Najlepiej popytac w sklepach w których sprzedaja materace.

3. Data: 2005-06-13 14:55:54

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

puk, puk, czy to aby nie grupa warszawska???

:-)))))))

Pozdrawiam Krakowinina, M.

4. Data: 2005-06-13 15:07:13

Od: "E-Zone" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "E-Zone" <e...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> usprawnieniem które gwarantowałoby że
> pokrowiec będzie szczelnie pokrywał materac.
>
> Z góry dzięki bo szukałem szukałem i nic

Najchętniej w Warszawie :)

Maciek

5. Data: 2005-06-13 16:06:30

Od: "Pawel Schmidt" <a...@s...fucha.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Vilar" <v...@U...TO.op.pl> wrote in message
> puk, puk, czy to aby nie grupa warszawska???

Nie, bo kolega zrobił cross-post na pl.rec.dom :-)

P.

6. Data: 2005-06-13 16:11:09

Od: "Pawel Schmidt" <a...@s...fucha.pl> szukaj wiadomości tego autora

"E-Zone" <e...@o...pl> wrote in message news:d8k7fb$p32$1@news.onet.pl...

> Najchętniej w Warszawie :)

No dobra, postaram się pomóc :-)
Wejdź na stronę http://www.hilding.pl/sklepy/index.html wypełnij formularz z
zapytaniem o sklep w Warszawie, przy okazji możesz zapytać, czy sprzedadzą
Ci sam pokrowiec. Albo zadzwonić w tej samej sprawie (kontakt u nich na
www). Kupiłem u nich świetny materac 180cm w pokrowcu na zamek, myslę, że
nie będzie problemu ze sprzedażą samego pokrowca.

Pozdrawiam

P.

7. Data: 2005-06-14 13:09:32

Od: marek 'moa' piotrowski <m...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Vilar napisał(a):

> Pozdrawiam Krakowinina, M.

czy krakowianin to takie samo coś jak warszawianin? znaczy "właśnie
przyjechałem do miasta za pracą"?

--
pozdrawiam,
moa

8. Data: 2005-06-17 06:23:54

Od: "Piter" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Pawel Schmidt" <a...@s...fucha.pl> napisał w wiadomości

>Kupiłem u nich świetny materac 180cm w pokrowcu na zamek, myslę, że
> nie będzie problemu ze sprzedażą samego pokrowca.

No wlasnie problem niestety jest. Dzwonilem przed chwila i dowiedzialem sie,
ze:
"FIRMA HILDING NIE PROWADZI SPRZEDAZY SAMYCH POKROWCOW !!!"

Zycze powodzenia podczas zakupow
Piter

9. Data: 2005-06-17 06:37:15

Od: "Pawel Schmidt" <a...@s...fucha.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Piter" <b...@p...onet.pl> wrote in message

> [...]
> sie,
> ze:
> "FIRMA HILDING NIE PROWADZI SPRZEDAZY SAMYCH POKROWCOW !!!"

To powiem szczerze zaskoczyli mnie. W czasach gospodarki wolnorynkowej taki
samobój ? A szkoda, bo materace (i pokrowce) mają świetne.

Pozdrawiam

P.

drzwi harmonijkowe
popsuty licznik wody
Jaka pralka ładowana z przodu (z suszarką ?)
Wymiana wkladki w zamku Witex super-lock
czym zmyć lakierobejce z kafelek?