polecam

1. Data: 2003-07-11 21:52:20

Temat: polecam
Od: "green" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wlasnie wyszlam z lazienki. Zrobilam sobie depilacje bikini kremem Joanny do
pach, rak i okolic bikini. Zaplacilam za niego ok 5 zl. a chyba jeszcze przy
zadnym kremie nie bylam tak zadowolona:)
Ciekawe jak bedzie jutro, mam nadzieje ze nie dostane jakiejs wysypki ;)
Jak na razie polecam goraco.
Pozdrawiam.

1. Data: 2003-07-11 22:12:25

Temat: Re: polecam
Od: "aga.p" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kupilam go kiedys w promocji za 3.50 i potraktowalam nim nogi. Okazal sie
rewelacyjny!!!
I nie uczulil.

Aga

1. Data: 2003-07-11 22:14:19

Od: Rasmi <r...@z...dhs.org> szukaj wiadomości tego autora

green wrote:

> [...]
> do pach, rak i okolic bikini.
> Ciekawe jak bedzie jutro, mam nadzieje ze nie dostane jakiejs wysypki ;)

Poczekam do jutra :)) W kazdym razie zycze, zeby nie bylo zadnych
niespodziewanych i niechcianych rewelacji.

Rasmi

1. Data: 2003-07-12 09:25:01

Od: "green" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jest juz jutro:)Wysypki brak:)
Polecam goraco wiec nadal:)

1. Data: 2003-07-12 11:39:11

Od: Rasmi <r...@z...dhs.org> szukaj wiadomości tego autora

green wrote:

> Jest juz jutro:)Wysypki brak:)
> Polecam goraco wiec nadal:)

Skusze sie pewnie w najblizszym czasie. Gratuluje dobrego wyboru.
Zycze milego weekendu.

Rasmi

W jakiej bieliznie ....
krem...
krem dlka 24 latki
kosmetikon.pl
(WRO) W Tesco szampon Neutrogeny za 5,58 zl