polecam ksiazke

1. Data: 2000-08-21 18:26:04

Temat: polecam ksiazke
Od: "refeler" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Psychologia milosci"-B.Wojciszke
moim zdaniem ciekawa pozycja, ktora zdecydowanie szerzej niz wskazywalby
tytul, traktuje o zagadnieniach psychologii

prosilbym o podeslanie mi rownie dobrych tytulow

1. Data: 2000-08-26 10:04:53

Temat: Re: polecam ksiazke
Od: "Dorrit" <ziemnik @ ceti.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

refeler napisał(a) w wiadomości: <0veo5.2052$Yl4.49393@news.tpnet.pl>...
>"Psychologia milosci"-B.Wojciszke
>moim zdaniem ciekawa pozycja, ktora zdecydowanie szerzej niz wskazywalby
>tytul, traktuje o zagadnieniach psychologii

Znamy, znamy. To ten, co usiłował naraić Placido Domingo , jednemu z
największych tenorów świata swoją córusię. Nic z tego nie wyszło, więc
krewka panienka podała do sądu dziennikarza, który zamieścił w "Na Żywo"
zdjęcie Placido i panny nadal Wojciszke :).
Dorrit

1. Data: 2000-08-26 12:43:47

Od: "Diana" <a...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Dorrit <ziemnik @ ceti.com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9DMp5.18410$Y...@n...tpnet.pl...

> [...]
> krewka panienka podała do sądu dziennikarza, który zamieścił w "Na Żywo"
> zdjęcie Placido i panny nadal Wojciszke :).

A co to ma wspólnego z naukowymi osiągnięciami prof. Wojciszke? Nie wiem,
jak innych, ale mnie mało interesuje życie prywatne pana Wojciszke, tudzież
jego córki, a "Na żywo" nie czytuję.

Pozdrawiam,
Diana

1. Data: 2000-08-26 18:11:40

Od: "Dorrit" <ziemnik @ ceti.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Diana napisał(a) w wiadomości: <39a7bbce$1@news.astercity.net>...
>Użytkownik Dorrit <ziemnik @ ceti.com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
>napisał:9DMp5.18410$Y...@n...tpnet.pl...
>

>A co to ma wspólnego z naukowymi osiągnięciami prof. Wojciszke? ,

Bo one takie naukowe jak z Wojcieszkówny Domingowa :).
Dorrit

1. Data: 2000-08-26 18:43:15

Od: DrYazzgod <d...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dorrit wrote:

> Bo one takie naukowe jak z Wojcieszkówny Domingowa :).

Z każdym postem zaskakujesz mnie coraz bardziej. Bardzo lubiłem Cię
czytać, ale to co teraz wyczyniasz zadziwia mnie coraz bardziej.
Masz menopauzę czy co...?

*plonk warning*

--
Dariusz Laskowski DrYazzgod: To napisałem ja, DrYazzgod
GG#10616 Smutny Windziarz.

1. Data: 2000-08-27 10:41:52

Od: Grzegorz Dziewulski <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dorrit napisała:

> Bo one takie naukowe jak z Wojcieszkówny Domingowa :).
> Dorrit

A ten nieszczęsnik czym ci sie naraził? Jeden argument, pliz...
Duszno w tym maglu, nieprawdaz?

1. Data: 2000-08-27 20:41:54

Od: "Diana" <a...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Dorrit <ziemnik @ ceti.com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:wLTp5.19274$Y...@n...tpnet.pl...

> Bo one takie naukowe jak z Wojcieszkówny Domingowa :).

A może jakieś konkretne zarzuty? Bo jak na razie da się jedynie wysnuć
wniosek o Twojej osobistej awersji do prof. Wojciszke, o czym świadczy
skwapliwe, acz bezsensowne powtarzanie brukowych ploteczek.

Pozdrawiam,
Diana

1. Data: 2000-08-28 11:06:36

Od: Miros/law `Jubal' Baran <b...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

PT Grzegorz Dziewulski pisze:

> A ten nieszczęsnik czym ci sie naraził? Jeden argument, pliz...

Argumentacja? U Pani Psycholog Dorrit? Noo, nie oczekuj rzeczy
niemożliwych. ;->

Jubal

--
[ Miros/law L Baran, baran-at-knm-org-pl, neg IQ, cert AI ] [ 0101010 is ]
[ BOF2510053411, makabra.knm.org.pl/~baran/, alchemy pany ] [ The Answer ]

Money is better than poverty, if only for financial reasons.

Do Panow i nie tylko
Spotykanie sie na zywo z ludzmi z IRC/ICQ itp.
KONIEC, jelopy koniec!!!!!!!!!!!!!!!!!
Re: Odp: Fan klub Ninki
Re: Cos sie dzieje strasznego