Do Panow i nie tylko

1. Data: 2000-08-21 17:36:39

Temat: Do Panow i nie tylko
Od: "Valérie" <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Szanowni Panowie
narzekacie panowie na to jakie sa te dzisiejsze kobiety wstretne, wulgarne,
ze krzyczec na nie nalezy , bo jakies takie nie kumate ...
Przygotowano Was do tego zebyscie byli wspanialymi mezami, glowami rodzin
odpowiedzialnymi za swoje stadko. I bardzo dobrze .Tymczasem napotykacie
klody pod nogami w znalezieniu tych wlasciwych.
W raporcie The Ekonomist stwierdzono ze " swiat zapelnia sie
niewyksztalconymi niezonatymi i bezrobotnymi mezczyznami a ich zyciowa
elastycznosc w podejmowaniu waznych decyzji jest bliska zera "
Czyzby to byla konsekwencja Waszego wychowania ? Moze zabraklo przedmiotu
pod tytulem kobieta, a moze to i kobiety rowniez byly zle wychowywawane -
bo nauczono je ze powinny przede wszystkim wyjsc dobrze za maz a ich bronia
na wszelkie klopoty maja byc "biale noce i puste garnki" , nauczono je
rowniez ze moga decydowac o nie chcianej ciazy podczas gdy mezczyzna do
konca zycia musi placic alimenty ...

Jaka rada? Zmienic sposob wychowania ?

--
pozdrawia Valérie

1. Data: 2000-08-21 17:51:14

Temat: Re: Do Panow i nie tylko
Od: "Pan_Zenek" <z...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Valérie napisał(a) w wiadomości: <39a168c2$2@news.vogel.pl>...
>Szanowni Panowie
>narzekacie panowie na to jakie sa te dzisiejsze kobiety wstretne, wulgarne,
>ze krzyczec na nie nalezy , bo jakies takie nie kumate ...

>Jaka rada? Zmienic sposob wychowania ?

A może wraz z rozwojem kobiecego feminizmu objawia się dla równowagi w
przyrodzie zniewieścienie facetów.
Po co dwie głowy domu w chałupie?
Zenek

1. Data: 2000-08-21 18:03:29

Od: "Valérie" <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Pan_Zenek <z...@y...com> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:8nrmo3$dho$...@z...man.szczecin.pl...

> Valérie napisał(a) w wiadomości: <39a168c2$2@news.vogel.pl>...

> A może wraz z rozwojem kobiecego feminizmu objawia się dla równowagi w
> [...]

Zenek , ja prosilam o powazne odpowiedzi a nie obrazania sie
Doczytales wszystko do konca?
Wyrwane zdania z kontekstu nie stanowia o sensie
Biblia tez ma tysiace wyznan

--
pozdrawia Valérie

1. Data: 2000-08-21 18:32:36

Od: "Pan_Zenek" <z...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Valérie napisał(a) w wiadomości:

>Zenek , ja prosilam o powazne odpowiedzi a nie obrazania sie
>Doczytales wszystko do konca?
>Wyrwane zdania z kontekstu nie stanowia o sensie
>Biblia tez ma tysiace wyznan

Ale przecież ja odpowiedziałem poważnie i wcale się nie obrażam.
przecież facet to też człowiek. Jeżeli kobiety zaczynają dominować a jeszcze
im się układa (no tak wyszło) to nie jest to frustrujące?
Dam Ci taki przykład. Chłopak i dziewczyna kończą te same studia.
Dziewczynie udaje się znaleźć super pracę (dzieje się to na terenie o b.
dużym bezrobociu). Facet stara się ale nie udaje się. Czepia się wszystkiego
ale zazwyczaj to są roboty dorywcze które się kończą. Wiesz jak wtedy się
czuje jak słyszy od swojej kobiety nieudaczniku?
moja dziewczyna ma bardzo duże szanse zarabiać lepiej odemnie. Przy
odrobinie szczęścia nawet kilkakrotnie. Należałoby się cieszyć bo przecież w
domu zostaje. Ale jednak do czasu aż się nie usłyszy że jest się życiową
ofermą albo gdy ktoś powie że ten to jest na utrzymaniu żony.
Widzisz z jednej strony to jest tak że się narzeka że kobiety są
dyskryminowane bo mniej zarabiają, bo mniej dyrektorów kobiet i tak dalej. A
jak już która ma lepiej to wtedy facet to lebiega.
W tym właśnie problem że przygotowano nas do tego żeby być głową rodziny a
niektóre (o powiedziałem niektóre :-o)) ) kobiety starają się udowodnić że
same sobie poradzą i starają się to za wszelką cenę udowodnić.
Jeśli przyjąć że błąd w wychowaniu to czyim?
Facetów bo zamało odporni?
Czy kobiet bo coraz częściej wpaja się im bądź samodzielna i niezależna od
wszystkich wtedy będziesz szczęśliwa?
Zenek

1. Data: 2000-08-21 18:56:28

Temat: Odp: Do Panow i nie tylko
Od: "Kovic" <l...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Tak to juz jest na tym komercyjnym , materialnym swiecie .

1. Data: 2000-08-21 19:34:15

Od: "Valérie" <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Pan_Zenek <z...@y...com> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:8nrp5m$eb6$...@z...man.szczecin.pl...

> Ale przecież ja odpowiedziałem poważnie i wcale się nie obrażam.

Rozumiem, teraz po tym co przeczytalam rozumiem
i przepraszam za poprzednie

>Wiesz jak wtedy się
> czuje jak słyszy od swojej kobiety nieudaczniku?

Owszem, tak sie zdarza

> [...]
> domu zostaje. Ale jednak do czasu aż się nie usłyszy że jest się życiową
> ofermą albo gdy ktoś powie że ten to jest na utrzymaniu żony.

Ot i wlasnie, Ty mozesz to rozumiec Twoja Pani rowniez ale jak wytlumaczyc
to innym?

> Widzisz z jednej strony to jest tak że się narzeka że kobiety są
> dyskryminowane bo mniej zarabiają, bo mniej dyrektorów kobiet i tak dalej.
> jak już która ma lepiej to wtedy facet to lebiega.

Zauwazyles ze wtedy narzekaja obie strony i mezczyzni i kobiety

> [...]
> same sobie poradzą i starają się to za wszelką cenę udowodnić.
> Jeśli przyjąć że błąd w wychowaniu to czyim?

I jednych i drugich - tak mysle Zenku takie wychowanie dalo nastepujacy
wynik
brak tolerancji, zrozumienia pomiedzy obiema plciami
Lepiej zarabiam ja , to ty - nie badx - bo to nie latwe, lepiej brzmi -
opiekuj sie dzieckiem
Czyz nie jest to madra postawa?

--
pozdrawia Valérie

1. Data: 2000-08-21 19:45:39

Od: "Valérie" <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Pan_Zenek <z...@y...com> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:8nrtfr$frp$...@z...man.szczecin.pl...

> Wyobrażasz sobie faceta idącego do szefa po urlop wychowawczy? ;-)
> Prawnie jest to możliwe
> Zenek

a widzisz nawet Ty piszesz o tym z lekkim przymrozeniem oka
:)

Prawo wymyslili ludzie wiec?
:)

--
pozdrawia Valérie

1. Data: 2000-08-21 19:46:17

Od: "Pan_Zenek" <z...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Valérie napisał(a) w wiadomości: <3...@n...vogel.pl>...

1. Data: 2000-08-21 19:58:25

Od: "Pan_Zenek" <z...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Valérie napisał(a) w wiadomości:
>a widzisz nawet Ty piszesz o tym z lekkim przymrozeniem oka
>:)
>
>Prawo wymyslili ludzie wiec?
>:)

Bo o wiele zdrowsze jest gdy to facet może lepiej zarabiać i ciężej pracować
a kobieta zajmie się dzieckiem.
Małe dziecko raczej potrzebuje bardziej matki w pierwszych latach swego
życia niż ojca.
Ja zawsze uważałem że facet jest od tego żeby ciężko pracować a kobieta od
tego żeby jej kwiaty przynosić.
Oglądałaś polski film Tato?
Pazura powiedział tam jedno zdanie (no może w całym filmie powiedział więcej
zdań) które mi zapadło głęboko:
... Niech któraś będzie dobrą żoną i matką to odrazu koleżanki powiedzą że
kura domowa.
Dlaczego tak żadko zdarza się kobieta która lubi dbać o mężczyznę?
Ja mam to szczęście że moja kobieta widzi radość w tym że mi coś ugotuje
wypierze czy wyprasuje. Nie tylko robi to bo tak powinna ale widzi w tym
przyjemność. Chyba to mnie w niej najbardziej urzeka i dla tego mimo kryzysu
między nami staram się uratować nasz związek. Ale to tak na marginesie.
Zenek

1. Data: 2000-08-21 20:14:42

Od: "Valérie" <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Pan_Zenek <z...@y...com> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:8nru6i$g1o$...@z...man.szczecin.pl...

> Bo o wiele zdrowsze jest gdy to facet może lepiej zarabiać i ciężej
pracować
> a kobieta zajmie się dzieckiem.

czyli Ty sam w momencie kiedy to Twoja Pani wiecej zarabialaby
postrzegalbys sie
za niedorajde?

--
pozdrawia Valérie

Spotykanie sie na zywo z ludzmi z IRC/ICQ itp.
KONIEC, jelopy koniec!!!!!!!!!!!!!!!!!
Re: Odp: Fan klub Ninki
Re: Cos sie dzieje strasznego
Cos sie dzieje strasznego