Re: Fan klub Ninki

1. Data: 2000-08-21 21:15:17

Temat: Re: Fan klub Ninki
Od: j...@g...pl (Jacek O.) szukaj wiadomości tego autora

Ech, Ania Lipek napisala:

>. Poza tym ciagle
>ten moj facet chce buzi, przy tym mnie dotyka, bo pragnie seksu, chce abym
>sie dla niego rozbierala, ale ja taka nie jestem, ja to robie tylko w nocy,
[ciach]

A Ty naiwne dziewczatko, myslisz pewnie ze on Cie kocha i mu na Tobie
zalezy, itp. bzdury.
Nic bardziej zludnego. Jak kazdy facet, chce sobie poprztykac mloda
dziewczyne, a gdy mu sie to znudzi, zostawi Cie jak szmate. Ale widac tego
chcesz.

>Przeciez my sie znamy zaledwie troche ponad miesiac,
>a juz robilismy to 7 razy,

Wybacz, ale moim odczuciu zachowujesz sie jak zwykla zdzira. To tyle

Jacek Osicki
j...@p...fm
UIN: 37117165

--