Re: brutalnie czy delikatnie ?

1. Data: 2000-08-21 21:15:18

Temat: Re: brutalnie czy delikatnie ?
Od: j...@g...pl (Jacek O.) szukaj wiadomości tego autora

Ania Lipek:

>, a kobiety jak to kobiety, taka jest
>prawda, ze wiekszosc z nich to kurwy, ktore dla byle dupka z ladna buzia
>dalyby dupy, a to tylko dlatego, ze przystojnych facetow prawie nie ma

Szczegolnie w wieku 15-tu lat i po miesiacu znajomosci. Wreszcie nazwalas
sie po imieniu.

Jacek Osicki
j...@p...fm
UIN: 37117165
_______________________________________

--
Chcesz otrzymywac newsy poczta elektroniczna ? Sprawdz http://www.newsgate.pl

1. Data: 2000-08-22 07:30:44

Od: "bary" <f...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek O. napisał(a) w wiadomości:
<00e901c00bad$958f0600$ee18a0d4@default>...
>Ania Lipek:

Mówi to co widzi i co myśli... I myślę, że choć to wynika z tego gdzie
przebywa i z kim się spotyka, to mówi całkiem rozsądnie ;)

j...

1. Data: 2000-08-22 09:54:19

Od: "Ania Lipek" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> Szczegolnie w wieku 15-tu lat i po miesiacu znajomosci. Wreszcie nazwalas
> sie po imieniu.

Jesli ja bym to zrobila to z miloscia, a czy to zrobilam czy nie, to nie
mozesz byc taki pewny. Ja jestem strasznie zaklamana dziewczynka ;-). Troche
powkrecalam, bo az tyle razy to ja tego nie robilam co pisalam i w kazdym
badz razie nie jestem latwa i kazdy facet Ci to powie. Jestem przekonana, ze
ja kocham i jestem przez swego faceta kochana, bo ja to czuje. Gdyby nic do
mnie nie czul to juz po tych wszystkich bluzgach na niego, to dawno by mnie
zostawil. Wczoraj zdradzil mi swoje tajemnice powiedzial, ze reszte powie po
slubie. Tak mi jego zal, ale go kocham i nie jestem wcale z nim z litosci,
ale z powodu goracego uczucia, ktorym go obdarzam.
Ania

Re: Fan klub Ninki
polecam ksiazke
Do Panow i nie tylko
Spotykanie sie na zywo z ludzmi z IRC/ICQ itp.
KONIEC, jelopy koniec!!!!!!!!!!!!!!!!!