Re: pomarzyć dobra rzecz...

Newsgroups: pl.rec.ogrody
From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
Subject: Re: pomarzyć dobra rzecz...
<1kmhb6pjzxize.14r51lyknvriy$.dlg@40tude.net>
<kpfitn$ekl$1@node1.news.atman.pl>
Date: 14 Jun 2013 17:34:22 GMT

Pan SJS napisał:

> szukałem na ten temat informacji i nie znalazłem

Słuchaj, kiedyś przechodziłem przez wioskę. Jakiś dziewięćdziesięcioletni
dziadunio sadził drzewo migdałowe.
-- Hej, dziadku! -- wołam. -- Sadzisz drzewo migdałowe?"
A on, zgarbiony, odwrócił się i powiedział:
-- Tak, mój synu, ja postępuję tak, jakbym nigdy nie miał umrzeć!"
-- A ja -- odparłem -- postępuję tak, jakbym miał umrzeć w każdej chwili".
Kto z nas dwóch miał rację, szefie?

Może znaleźć było tak trudno, bo to drzewo było migdałowe?

--
Jarek (jaka piękna katastrofa)