pomidory

21. Data: 2016-08-04 22:50:30

Temat: Re: pomidory
Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pani Krycha w wolnej chwili napisała:

> Zastanawiam się, skąd ludzie mają czas na ciągłe siedzenie przy
> komputerze? Chyba nie mają obowiązków albo mają ich niewiele.

Może siedzą w ramach swoich licznych obowiązków?

Jarek

--
-- Baco, co robicie jak macie wolny czas?
-- A tak se siedzę i dumam.

22. Data: 2016-08-05 10:05:43

Od: "Dirko" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krycha" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Zastanawiam się, skąd ludzie mają czas na ciągłe siedzenie przy
> komputerze? Chyba nie mają obowiązków albo mają ich niewiele.

Hejka. Po nabraniu wprawy wystarczy kilka minut dziennie na wyszukiwanie
potrzebnych informacji.
Pozdrawiam nieabsorbująco Ja...cki

23. Data: 2016-08-05 13:33:08

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 5 Aug 2016 10:05:43 +0200, Dirko napisał(a):

> Użytkownik "Krycha" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Hejka. Po nabraniu wprawy wystarczy kilka minut dziennie na wyszukiwanie
> potrzebnych informacji.
> Pozdrawiam nieabsorbująco Ja...cki

A nawet sekund.

24. Data: 2016-08-05 21:17:15

Od: Krycha <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 05.08.2016 o 13:33, Ikselka pisze:

> A nawet sekund.

Bez przesady z tymi sekundami ;-)

Krycha.

25. Data: 2016-08-05 21:17:44

Od: Krycha <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Może siedzą w ramach swoich licznych obowiązków?

Też tak może być.

Krycha.

26. Data: 2016-08-05 21:27:04

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 5 Aug 2016 21:17:15 +0200, Krycha napisał(a):

> Bez przesady z tymi sekundami ;-)

Nosssooooo - ja mam szybkom neostradem 333-)

27. Data: 2016-08-08 18:09:24

Od: Crimi <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-08-01 o 22:07, Krycha pisze:
> Jak u Was wyglądają krzewy pomidorów?
>
> Dziś zauważyłam brunatne plamy na krzewach i nawet na owocach.
> Zaraza ziemniaczana.
> Kilka dni temu obcinałam liście pomidorów i zaraz potem zrobiłam oprysk
> Miedzianem 50 WP. Ale jak widać nie uchroniło to przed chorobą.
> Czym to teraz jeszcze można opryskać, aby zapobiec dalszemu rozwojowi
> choroby?
>
> Pozdrawiam Krycha.
---------------------
U Nas zawsze 4-5 lat były brunatne plamy na pomidorach aż postanowiliśmy
nie mieć pomidorów. W tym roku nic nie robiliśmy i pomidory się udały
jak malowane ;) Lubelszczyzna

28. Data: 2016-08-08 22:25:48

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 8 Aug 2016 18:09:24 +0200, Crimi napisał(a):

> W tym roku nic nie robiliśmy i pomidory się udały
> jak malowane ;) Lubelszczyzna

Ciepło i sucho jest, to nie porażały ich grzyby i pleśnie.

29. Data: 2016-08-09 21:31:18

Od: wolim <n...@p...tu> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-08-08 o 22:25, Ikselka pisze:

> Ciepło i sucho jest, to nie porażały ich grzyby i pleśnie.

U nas, na Dolnym Śląsku, jest mokro i parnie. W tym roku nie tylko
pomidory, ale i ogórki poszły w pizdu.

Pozdrawiam,
MW

30. Data: 2016-08-09 21:37:38

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

wolim pisze:

> U nas, na Dolnym Śląsku, jest mokro i parnie.

Mokro i parno.

> W tym roku nie tylko pomidory, ale i ogórki poszły w pizdu.

A nie, przepraszam -- mokro i porno.

--
Jarek

GODZINA "W"
mieszane opryski
pleśń na owocach
Gniazda trzmieli dostępne w internecie. (Barciak)
What's eating Basil?