pomocy!

1. Data: 2004-08-24 09:37:28

Temat: pomocy!
Od: "nurich" <n...@p...pierdu.com> szukaj wiadomości tego autora

Wiatm
wczoraj miałam usuwaną ósemkę, zaraz po powrocie do domu położyłam się spać
i wstałam dopiero teraz po 20 godzinach snu.. Obudziłam się ze zdrętwiałym
jeszcze językiem (do połowy) i ze spuchniętym strasznie policzkiem. Wszystko
przeokrutnie boli nawet migdałek, przez co nic jeszcze od wczoraj nie
jadłam. Jestem nieprzytomna z bólu! Zostałam sama w domu, męża nie ma, ja
nie mam samochodu, żeby jechać do stomatologa (daleko) a boje się wyjść z
domu, bo mi tak dziwnie niedobrze. Pomóżcie jak pobyć się tej opuchlizny i
zdrętwiałego języka oraz bólu migdałka!

2. Data: 2004-08-24 11:40:16

Temat: Re: pomocy!
Od: Robert Pyzel <r...@g...Bez.Spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W artykule <cgf29h$3a5$1@atlantis.news.tpi.pl> nurich tako rzecze:

> Jestem nieprzytomna z bólu! Zostałam sama w domu, męża nie ma, ja
> nie mam samochodu, żeby jechać do stomatologa (daleko) a boje się wyjść z
> domu, bo mi tak dziwnie niedobrze.

Na mój rozum, to łap za telefon, dzwoń pilnie do stomatologa i opisz co
i jak, a potem możesz zamówić taksówkę pod dom, pojechać i pokazać to
lekarzowi.

--
"Ćwiczenie Tai Chi jest doskonałym treningiem szybkości.
Mający 90 lat mistrzowie Tai Chi, poruszają się równie

3. Data: 2004-08-24 12:53:53

Od: "Klapuch (www.klapuch.komrel.net)" <k...@o...-p-l> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 24 Aug 2004 11:37:28 +0200, "nurich" <n...@p...pierdu.com>
wrote:

Jak sie b. zle czujesz zastanawialbym sie nad pogotowiem

Klapuch

4. Data: 2004-08-24 14:54:24

Od: "nurich" <n...@p...pierdu.com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "nurich" <n...@p...pierdu.com> napisał w wiadomości
> [...]
> domu, bo mi tak dziwnie niedobrze. Pomóżcie jak pobyć się tej opuchlizny i

Chyba pojadę na pogotowie jak tylko mąż wróci, ale czy oni mi tam cokolwiek
pomogą? :) jest coraz gorzej

5. Data: 2004-08-26 08:16:32

Od: "Mrówka" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> domu, bo mi tak dziwnie niedobrze. Pomóżcie jak pobyć się tej opuchlizny i

Mialam bardzo podobne objawy po usunieciu osemki,tylko ze u mnie doszly
jeszcze:temperatura i szczekoscick.Niestety nic sie nie dalo zrobic ,bralam
leki przeciwbolowe i czekalam :(
Zastawiam sie czy lekarz w takim przypadku nie powinien przepisac
antybiotyku.

Magda

6. Data: 2004-08-27 08:30:26

Od: "Matti" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> domu, bo mi tak dziwnie niedobrze. Pomóżcie jak pobyć się tej opuchlizny i

Zamów sobie przez telefon WIZYTĘ DOMOWĄ. Moim zdaniem sprawa wymaga leczenia
antybiotykiem, a na to potrzebna jest niestety recepta. Na pogotowiu dają tylko
środki przeciwbólowe i odjeżdżają.

Pozdrawiam

Matti

Diosmina
Tłuszczaki - na pozor błache, jednak coraz wiekszy problem
diosmina
Zmniejszenie piersi
Po ekstrakcji zęba - problem