pomocy !!!!!!!!!!!

21. Data: 2006-08-13 19:17:39

Temat: Re: pomocy !!!!!!!!!!!
Od: Elske <k...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Elske napisał(a):
> Za zwyczaj

Zazwyczaj ;P

--
Elske

22. Data: 2006-08-13 19:21:50

Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

epsilon$ while read LINE; do echo ">$LINE"; done < kamil>>

[ciach, bo się czytać nie da]

Myślę, że też miał bym zastrzeżenia, jakby moja córka zadawała się z
kimś kto nigdy nie słyszał o dobrodziejstwach interpunkcji i ortografii.

Pozdrawiam z sygnaturką wyjaśniającą
--
\------------------------/ Microsoft Office 2000: Wszystko ci wolno
| K...@e...eu.org |

23. Data: 2006-08-13 20:55:58

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Qrczak" <q...@g...pl> wrote in message

> Żeby nie ta Szwecja, to bym pomyślała, że to o mnie ;-)

:DDDDDD

iwon(k)a

24. Data: 2006-08-14 22:46:18

Od: "Marchewka" <M...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kamil>>" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
ps.com...
> Jestem z dziewczyna 4 miesiace ja mam 18 lat ona 15 lat jej mama na
> pocztaku idbyla zemna powazna rozmowe

Też bym odbyła z Tobą 'powazna rozmowe'. O języku polskim.
I.

25. Data: 2006-08-17 16:13:17

Od: Lukasz Kozicki <R...@v...cy.invalid> szukaj wiadomości tego autora

kamil>> wrote:

W języku polskim uzywa się dużej litery na początku zdania, kropki
na końcu, oraz przecinków przy wyliczaniu. Kropki i inne znaki
interpunkcyjne (z nielicznymi wyjątkami) stawia się zaraz po
ostatniej literze poprzedniego wyrazu, a następnie po nich spację.
Wskazane jest też używanie liter z polskimi znakami diakrytycznymi:
ą, ę, ć, ń, ś, ó, ż, itd. Myśli na różne tematy rozdziela się jedną
pustą linią.

Niestosowanie się do tych zasad w rozmowie ze starszymi od siebie
jest poczytane za brak uprzejmości.

> Jestem z dziewczyna 4 miesiace ja mam 18 lat ona 15 lat jej mama na
> pocztaku idbyla zemna powazna rozmowe powiedziala zebym nieskrzywdzil
> jej itd

Bardzo słusznie. W wieku 15 lat dziewczyna powinna się uczyć -
zarówno w szkole jak i wszytkich obowiązków domowych. Chłopak
zresztą też. Może się też spotykać z kolegami, ale na _poważne_
znajomości jest o wiele za wcześnie.

> bylo dobrze do jakiegos czasu moja dziewczyna ma tragicznie w
> domu matka ja caly czas wykorzystuje musi wszystko robic sama w domu

Powinna się nauczyć wszystkich prac domowych. Matka zaś powinna
również w tych pracach uczestniczyć, więc jeśli tego nie robi, to
jest to zły znak - zarówno dla dziewczyny jak i dla Ciebie, bo
w przyszłości Twoja dziewczyna może chcieć brać przykład z matki
i tak samo wykorzystywać Wasze dzieci. Pamiętaj, że "niedaleko pada
jabłko od jabłoni".

> matka jej ubliza mowi ze jest za mloda na wszystko

Z pewnością jest za młoda na wiele rzeczy.

> niemoze powiedziec
> wlasnego zdania bo dostaje za to kare raz zobaczyla na jej szyji
> malinke odemnie dostala za to kare i zakaz spotykania sie zemna

Na malinki też za wcześnie.

> po 4
> dniach kupilem wino i bomboniere i poszedlem przeprosic ja wybaczyla
> jej matka i puscila corke na krotko ale puscila po 2 dniach matka
> powiedziala jej ze dowiedziala sie o mnie czegos i ma zakaz spotykania
> sie zemna oraz ma zerwac zemna bo jak nie to sama sie wezmie za to

Niewykluczone, że matka ma rację.

> niemoze wogole wychodzic poza wyjsciem z psem na 15 min trzy razy w
> ciagu dnia oczywiscie jestem wtedy przyniej ale matka wysyla jej brata
> zebym sprawdzil czy nikogo niema przyniej jak jest z psem matka wogole
> nic jej nierobi w domu siedzi od rana do nocy na internecie ubliza dla
> corki wogole niema prawa powiedziec wlasnego zdania bo dostaje za to
> kare

Obawiam się, że córka z takim przykładem może w przysłości zachowywać
się podobnie, oczywiście o ile to prawda - a nie bajki opowiadane przez
córkę.

Jedno jest natomiast pewne: matka potwornie boi sie o los swojej córki,
i tak na to trzeba spojrzeć - a nie uważać, że ją prześladuje.

> ojciec tez sie pod butem matki ona tam rzadzi niemogla nic omnie
> sie dowiedziec bo niemam zadnych sekretow iepije niepale nic absolutnie

Nie pijesz a na przeprosiny przychodzisz z winem? Czy to oznacza, że
rodzice dziewczyny regularnie piją? Jeśli tak - to chyba lepiej tę
dziewczynę sobie podaruj.

> kochamy sie bardzo i nadal badziemy zesoba nawet potajemnie sie
> spotykac zeby matka niewidziala jak tylko ja wypusci a niebawem
> jedzie do szwecji na pare miesiecy

Przez te parę miesięcy powinieneś postarać się udowodnić, że potrafisz
szanować jej córkę - a nie wykraść ją z domu. Lepiej sobie zasłużyć
na zaufanie teściów, niż wykorzystywać wyjazd za granicę na wykradzenie
córki z domu.

> chce ja jak najszybciej zabrac z tamtego
> domu wzaisc slub cywilny za zgoda sadu od 16 lat ona caly czas placze
> przez matke a ja nieraz rozmawialem z nia to jej matka mowila
> niepouczaj mnie pomozcie mi blagam

Chesz pomocy a nie cchesz pouczania? To się nie da. Moja rada: zamiast
starać się o zgodę Sądu, jeszcze ze 3 lata poczekajcie *co najmniej*.
Zdobądź zawód, zacznij zarabiać. Niech Twoja dziewczyna skończy szkołę
i też zacznie zarabiać.

Ty wykorzystaj też ten czas na nauczenie się odpowiedzialności, szacunku
do pracy, szacunku do innych ludzi, dostrzegania świata z ich perspektywy
a nie tylko ze swojej własnej, pomyśl też o jakimś lokum dla was.
Wtedy dopiero pomyślcie o ślubie.

Jeśli zrobicie inaczej i ona zajdzie w ciążę, a po kilku miesiącach
okaże się że Ty nie przygotowałeś się jeszcze na rolę ojca i głowy
rodziny - unieszczęścliwisz ją, siebie i dziecko. O ile tego dziecka
wcześniej nie zabijecie. Dziewczyna po zajściu w ciążę gwałtownie
przestaje być dzieckiem, poważnieje, zaczyna rozumieć że są w życiu
rzeczy ważniejsze niż malinka i wspólne spacery. Jeśli Ty w tym czasie
nie będziesz przygotowany na wzięcie na poważnie na siebie
odpowiedzialności za los rodziny - rodzina po prostu nie powstanie.

ŁK

26. Data: 2006-08-17 16:54:58

Od: Elske <k...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Lukasz Kozicki napisał(a):

> Nie pijesz a na przeprosiny przychodzisz z winem? Czy to oznacza, że
> rodzice dziewczyny regularnie piją? Jeśli tak - to chyba lepiej tę
> dziewczynę sobie podaruj.

IMHo baaaardzo przesadziłeś. No chyba, że kilka lampek wina od wielkiego
dzwonu to grzech śmiertelny?

E.
zdziwiona conieco

--
*Archeologom udało się całkowicie odszyfrować napis
na płytach darowanych Mojżeszowi. Przykazanie było
tylko jedno: "Nie z czasownikami pisze się osobno:
nie zabijaj, nie kradnij, nie cudzołóż...*

27. Data: 2006-08-17 19:24:25

Od: Lukasz Kozicki <R...@v...cy.invalid> szukaj wiadomości tego autora

Elske napisał(a):

> IMHo baaaardzo przesadziłeś. No chyba, że kilka lampek wina od wielkiego
> dzwonu to grzech śmiertelny?

Tego nie napisałem. Może *trochę* przesadziłem. Ale z wcześniejszej
wypowiedzi wynika że, Kamil zna się z dziewczyną zaledwie 4 miesiące.
Z jej rodzicami zapewne krócej. Na tym etapie znajomości przeprosiny
w postaci butelki wina od obcego w sumie człowieka uważam za prezent
albo dość niezręczny, albo musiałby być wyjątko dobrze "targetowany"
- i sądzę że wiesz co mam na mysli, choć też zależy to od tego, czy
było to faktycznie wino, czy raczej produkt wino-podobny.

Ja sam cieszę się gdy dostanę butelkę dobrego wina n.p. od przyjaciela
wracającego z Francji czy Hiszpanii, ale gdyby absztyfikant mojej córki
po kilki zaledwie miesiacach znajomoći przyszedł przepraszać za coś z
butelką wina, nie wiem chocby jak dobrego, to uznałbym iż wyrósł on w
przekonaniu, że wszelkie sytuacje konfliktowe rozwiązuje się przy pomocy
alkoholu - co całkowicie by go skompromitowało jako kandydata na mojego
akurat zięcia.

ŁK

28. Data: 2006-08-21 10:58:07

Od: Marcin Ciesielski <m...@o...nospam.pl> szukaj wiadomości tego autora

kamil>> wrote:

> domu wzaisc slub cywilny za zgoda sadu od 16 lat ona caly czas placze
> przez matke a ja nieraz rozmawialem z nia to jej matka mowila
> niepouczaj mnie pomozcie mi blagam

Jesteście jeszcze po prostu za młodzi na to wszystko.

--
Subscribe news:pl.sci.neuronauki

no i znow link :) prorodzinny
gen niewiernosci (link)