pomocy: kurczak w wiórach kokos. w sosie ananas

1. Data: 2004-05-08 18:17:54

Temat: pomocy: kurczak w wiórach kokos. w sosie ananas
Od: "mirek" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziewczyny pomóżcie! Chłopaki też oczywiście.
Chciałam zrobić potrawę na podstawie przepisu w gazecie, kupiłam wszystkie
skłaniki, przyszłam do domu i chciałam się zabrać do pracy i co się okazało?
Otóż wyrzuciałam gazetę. Wiem, gapa ze mnie.
W każdym bądź razie jestem w tzw. kropce - mam produkty a nie wiem jak
zrobić potrawę.
Może robiłyście już KURCZAKA W WIÓRKACH KOKOSOWYCH W SOSIE ANANASOWYM Z
CURRY?
Proszę o pomoc.
Z góry dziękuję.
Justyś

1. Data: 2004-05-10 16:12:13

Temat: Re: pomocy: kurczak w wiórach kokos. w sosie ananas
Od: "Basiek" <smilingdolphin_nospam@nospam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Może robiłyście już KURCZAKA W WIÓRKACH KOKOSOWYCH W SOSIE ANANASOWYM Z
> CURRY?

Moze to Ci sie przyda - niestety bez ananasow : (ktos podawal to kiedys na
grupie)
Składniki dla 4 osób
4 piersi z kurczaka
1 łyżeczka ostrego curry
12 dag wiórków kokosowych
3 łyżki oleju
2 jajka
kilka plasterków cytryny
1) Mięso umyć osuszyć zrolować oprószyć solą curry i mąką.
2) Jajka wybić do miseczki rozmącić.
Kawałki mięsa zanurzać w jajkach i posypać wiórkami.
3) Na patelni rozgrzać olej włożyć mięso każdy kawałek smażyć 7-8 minut.
Kurczaka wyjąć na pergamin osączyć przełożyć na ciepły talerz i ozdobić
plasterkami cytryny.
Podawać z ryżem i jarzynami.

Jak znajde cos jeszcze, to podrzuce.
Pozdrawiam.
Basiek.

1. Data: 2004-05-10 16:18:27

Od: "Basiek" <smilingdolphin_nospam@nospam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

A tu masz jeszcze pare przepisow - nawet z curry i ananasem:
http://www2.gazeta.pl/kobieta/982085,24246,0,P_KOBIE
TA_PRZEPISY,963123.html
Pozdrawiam.
Basiek.

1. Data: 2004-05-10 19:39:49

Od: "Hanna Burdon" <h...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

In news:c7oa0f$p5b$1@topaz.icpnet.pl, Basiek wrote:
> A tu masz jeszcze pare przepisow - nawet z curry i ananasem:

http://www2.gazeta.pl/kobieta/982085,24246,0,P_KOBIE
TA_PRZEPISY,963123.html

Brak danych. Spróbuj podać bezpośredni link do przepisu, bo nie mogę
znaleźć tego kurczaka z curry i ananasem.

Hania

1. Data: 2004-05-11 05:26:09

Od: "Basiek" <smilingdolphin_nospam@nospam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Brak danych. Spróbuj podać bezpośredni link do przepisu, bo nie mogę
> znaleźć tego kurczaka z curry i ananasem.

Rzeczywiscie cos nie dziala.
Przperaszam,z e nie sprawdzilam wczesniej.
Chyba najlepiej byloby:
1) wejsc na www.gazeta.pl
2) po lewej stronie wybrac: kuchnia
3) wpisac w wyszukiwarce: kurczak (reszta pol bez zmian)
4) wyskakauja rozne przepisy na kurczaka, nie tylko z curry i ananasem.

Pozdrawiam.
Basiek.

1. Data: 2004-05-11 11:37:13

Od: "Hanna Burdon" <h...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

In news:c7po5c$v34$1@topaz.icpnet.pl, Basiek wrote:
> 4) wyskakauja rozne przepisy na kurczaka, nie tylko z curry i
> ananasem.
Dzięki, znalazłam - może ten link zadziała:
http://www2.gazeta.pl/kobieta/651448,24246,5408236,P
_KOBIETA_PRZEPISY.html

Hania

1. Data: 2004-05-11 11:39:29

Od: "Hanna Burdon" <h...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

In news:c7qdqq$hsn$1@inews.gazeta.pl, Hanna Burdon wrote:
> [...]

A to chyba dziś zrobię - lubię prostotę! Bez curry, bez kokosa i bez
ananasa... ;-)

http://www2.gazeta.pl/kobieta/651448,24246,5408306,P
_KOBIETA_PRZEPISY.html

Hania

1. Data: 2004-05-11 12:21:58

Od: "Basiek" <smilingdolphin_nospam@nospam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> http://www2.gazeta.pl/kobieta/651448,24246,5408306,P
_KOBIETA_PRZEPISY.html

Moze byc niezle. Moze tez w najblizszym czasie zrobie, bo nie mam pomyslu na
obiad.
Pozdrawiam.
Basiek.

ferelne ciasto