pomysl na wisniowe konfitury

1. Data: 2006-08-16 20:41:27

Temat: pomysl na wisniowe konfitury
Od: "Monika" <m...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Nazbieralo mi sie pare słoiczkow wisniowych konfitur...
Co dobrego mozna z nimi zrobic, oprocz tego,ze mozna oczywiscie je zjesc :)
Moze Ktos ma pomysl na jakies pyszne danie?
moze ciacho?
--
Pozdrawiam !
Monika

2. Data: 2006-08-16 21:20:43

Temat: Re: pomysl na wisniowe konfitury
Od: "Moni|<a" <m...@p...wpKROPKApl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Monika" <m...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> :)
> Moze Ktos ma pomysl na jakies pyszne danie?

Może Tort Szwardzwaldzki :-)

Pozdrawiam

Monika

3. Data: 2006-08-16 22:43:10

Od: "Mielcarz" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Moni|<a napisał(a):
> Użytkownik "Monika" <m...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> >

> Może Tort Szwardzwaldzki :-)
>
> Pozdrawiam
>
> Monika

dobre konfitury to idealny dodatek do omletu, tzw biszkoptowego,
puszysty wysoki omlet z konfiturą...pycha (jak nie lubisz ubijać
piany, mikser da sobie radę) !!!

4. Data: 2006-08-16 23:05:17

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Monika" <m...@p...gazeta.pl> wrote in message
> [...]
> :)
> Moze Ktos ma pomysl na jakies pyszne danie?

Do ubrania budyniu, kisielu, galaretki, sernika na zimno...

5. Data: 2006-08-17 10:51:17

Od: "Katarzyna" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

do piernika
kATARZYNA -rZESZÓW

6. Data: 2006-08-17 12:27:41

Od: Tatiana <y...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 16 Aug 2006 22:41:27 +0200, Waćpanna lub waćpan Monika, w
wiadomości <news:ebvvut$8hq$1@atena.e-wro.net> zawarł, co następuje:

IMO zostaw do herbaty na zimę... :)
--
Pozdrawiam, Ti`Ana
"The girl loaded gun, went outside. No one has ever seen her again..."

7. Data: 2006-08-17 16:03:58

Od: "Monika" <m...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziekuje Wam za porady.
Nalesniki biszkoptowe juz kiedys robilam ale z jagodami,a ten tort
Szwardzwaldzki to juz oblukalam w necie i bede chciala sie do niego
przymierzyc.
A moze masz Moniko swoj sprawdzony przepis ?
jesli tak,to poprosze..

A i jeszcze : herbatka z konfiturami jest REWELACYJNA !
Ze tez na to nie wpadlam wczesniej :)

pozdrawiam serdecznie!
Monika

8. Data: 2006-08-17 16:11:25

Od: "Moni|<a" <m...@p...wpKROPKApl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> A moze masz Moniko swoj sprawdzony przepis ?
> jesli tak,to poprosze..
>
> A i jeszcze : herbatka z konfiturami jest REWELACYJNA !

Oczywiści wieczorkiem jak dzieci pośle spać poszukam przepisu :-)

Pozdrawiam

Monika

9. Data: 2006-08-17 16:16:48

Od: BasiaBjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Monika napisał(a):
> Dziekuje Wam za porady.
> Nalesniki biszkoptowe juz kiedys robilam ale z jagodami,a ten tort
> Szwardzwaldzki

Sorki, ale Schwarzwald to nazwa pięknej górzystej krainy, z jakiej
pochodzi ten tort. Czarny Las. Więc tort szwarcwaldzki.
To tak tylko, by nie utrwalał się dziwoląg...
--
pa, BBjk

10. Data: 2006-08-17 16:39:10

Od: "Moni|<a" <m...@p...wpKROPKApl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "BasiaBjk" <b...@q...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> pochodzi ten tort. Czarny Las. Więc tort szwarcwaldzki.
> To tak tylko, by nie utrwalał się dziwoląg...

racja :-)

Monika

suszone pomidory
pomidory