poprzedni partnerzy.. poradzcie

1. Data: 2002-08-14 06:52:19

Temat: poprzedni partnerzy.. poradzcie
Od: Janusz <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

jestem z kobieta (juz zona od maja) od ponad roku. kocham ja niezmiernie i
wiem ze ona kocha mnie. Miala przede mna meza (rozwiodla sie) i potem
innych dwoch partnerow. Nie moge z tym zyc. Na poczatku zakladalismy ze
przejdzie mi "zazdrosc" jak to ona nazywa (zartobliwie mowi o mnie "moj
zazdrosnik"). Ale ja nie moge tego zniesc. Ciagle sni mi sie ze mnie
zdradza, jej poprzedni mi sie snia i mimo ze wiem ze to nie jest tak to
ciagle mam ich w glowie.

mozecie cos pomoc ?

Janusz

1. Data: 2002-08-14 08:32:50

Temat: Re: poprzedni partnerzy.. poradzcie
Od: "Lia" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

A ty zanim spotkałes tą swoją zonę z nikim się nei spotykałes?????
Jeśli tak - a jej nei zdradzasz to masz odpowiedź

1. Data: 2002-08-14 08:47:56

Od: Janusz <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Lia" <i...@p...onet.pl> wrote in news:ajd4jr$98h$1@news.onet.pl:

> A ty zanim spotkałes tą swoją zonę z nikim się nei spotykałes?????
> Jeśli tak - a jej nei zdradzasz to masz odpowiedź

spotykalem ale to niczego nie zmienia. ja mam bardzo rygorystyczne poglady
na temat prowadzenia sie kobiet i bynajmniej nie jestem meska
szowinistyczna swinia jak to sie czasem ladnie mowi :)

Janusz

1. Data: 2002-08-14 08:50:34

Od: "Grzegorz Malicki" <?G...@m...com?> szukaj wiadomości tego autora

> spotykalem ale to niczego nie zmienia. ja mam bardzo rygorystyczne poglady
> na temat prowadzenia sie kobiet i bynajmniej nie jestem meska
> szowinistyczna swinia jak to sie czasem ladnie mowi :)

Czy wedlug Ciebie kobiety az tak bardzo roznia sie do facetow
w tej kwestii ? Tzn. uwazasz, ze jak facet sobie uzywa do woli
to jest super gosc, a jesli kobieta realizuje swoje potrzeby, to
juz jest be ?

Grzegorz Malicki

1. Data: 2002-08-14 08:53:27

Od: "big mama" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> spotykalem ale to niczego nie zmienia. ja mam bardzo rygorystyczne poglady
> na temat prowadzenia sie kobiet

Jeśli szczera rozmowa z żoną nie pomaga to proponuję specjalistę, bo zbyt
duża zazdrość nie umila raczej życia.

1. Data: 2002-08-14 09:04:55

Od: Janusz <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jeśli szczera rozmowa z żoną nie pomaga to proponuję specjalistę, bo
> zbyt duża zazdrość nie umila raczej życia.

psychiatra ? psycholog ? sexuolog ?

Janusz

1. Data: 2002-08-14 09:05:47

Od: "TheStroyer" <a...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Janusz" <j...@w...pl> napisał w wiadomości

> spotykalem ale to niczego nie zmienia. ja mam bardzo rygorystyczne poglady
> na temat prowadzenia sie kobiet

To po kiego grzyba ożeniłes się z kobietą, która się według
Ciebie "źle prowadzi"? Trzeba było trzymać się od niej z dala
i szukać sobie dziewicy (chyba dziesięciolatki?). Znalazł się "rygorysta"!
Sorry, ale wkurzają mnie takie typy - jak Ty możesz w ogóle o swojej
żonie w ten sposób mysleć? Jak możesz coś takiego napisać!!?

JGrabowski

1. Data: 2002-08-14 09:13:58

Od: Janusz <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> w tej kwestii ? Tzn. uwazasz, ze jak facet sobie uzywa do woli
> to jest super gosc, a jesli kobieta realizuje swoje potrzeby, to

nie nie uwazam tak. ale nie chce zaczynac dyskusji swiatopogladowej bo
chodzilo mi raczej o wskazowki jakies czy pomoc.

1. Data: 2002-08-14 09:24:47

Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller) szukaj wiadomości tego autora

Janusz <j...@w...pl> writes:

> [...]
> zazdrosnik"). Ale ja nie moge tego zniesc. Ciagle sni mi sie ze mnie
> zdradza, jej poprzedni mi sie snia i mimo ze wiem ze to nie jest tak to

Hm.. skad sie bierze ta zazdrosc? Czy to czasem nie jest tak, ze jej
nie ufasz? Boisz sie, ze znajdzie sobie kogos bardziej atrakcyjnego od
Ciebie? Ze jej nie wystarczaysz?

--
Nina Mazur Miller
n...@p...ninka.net

1. Data: 2002-08-14 09:26:00

Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller) szukaj wiadomości tego autora

Janusz <j...@w...pl> writes:

> spotykalem ale to niczego nie zmienia. ja mam bardzo rygorystyczne poglady
> na temat prowadzenia sie kobiet i bynajmniej nie jestem meska
> szowinistyczna swinia jak to sie czasem ladnie mowi :)

Wiesz... jesli masz takie rygorystyczne poglady, to moze powinienes
byl sie ozenic z dziewica?

--
Nina Mazur Miller
n...@p...ninka.net