Re: popularny populares ???

From: de Renal <f...@g...com>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: popularny populares ???
Date: Sat, 14 Nov 2009 14:36:57 -0800 (PST)
<b...@m...googlegroups.com>
<hdmlgo$9r9$1@atlantis.news.neostrada.pl>
<hdmvga$39h$1@node2.news.atman.pl>
<hdn55u$q9m$1@nemesis.news.neostrada.pl>
<d...@b...googlegroups.com>
<hdn9cg$sm2$1@nemesis.news.neostrada.pl>

malkontent wrote:
> U?ytkownik "de Renal" <f...@g...com> napisa? w wiadomo?ci
d.googlegroups.com...

> w zasdadzie tak - tylko nie jestem pewien czy reprezentujesz
> koncern faramteutyczny czy bojownik?w islamskich ?
>
> ale obstawim to pierwsze
>
> trzeba by?o od tego zacz?? - to bym ci sie nie wcina?
> w t? nieudoln? "akcj? reklamow?"

Chcecie zniszczyć planetę, problem jest, więc albo będziecie się
leczyli, albo aby ratować świat, skrócimy was o łby.

Jest nas na świecie 6 miliardów 830 milionów 102 tysiące i 651, 52,
53... Zegar populacyjny pędzi jak szalony, co efektownie pokazuje
stronawww.optimumpopulation.org.Warto tam zajrzeć, naprawdę robi
wrażenie.
Ile nas będzie za 40 lat? Według ostatnich szacunków 9,1 miliarda.
Czy to dużo? - Przerażająco za dużo, musimy natychmiast przyhamować
przyrost ludności - mówił szef brytyjskiej Partii Zielonych .

Apeluje: - Obudźcie się! Ludzi na świecie nie może bezustannie
przybywać bez skutków dla zdrowia populacji. Teraz można coś jeszcze
zrobić, ograniczając liczbę narodzin. Nie można ignorować faktu, że
podlegamy takim samym prawom natury jak wszystko inne. Jeśli będziemy
żyć w takim zagęszczeniu, przyjdą wojny i choroby. Nie za setki lat,
lecz już w pokoleniu naszych wnuków. Tego chcecie?
Co zatem proponuje OPT?
- Trzeba zrobić wszystko, co możliwe, żeby oddzielić seks od poczęcia
dziecka. Ludzie zawsze będą odbywali więcej stosunków seksualnych, niż
to potrzebne do poczęcia dzieci. W tej chwili na świecie ponad połowa
ciąż jest nieplanowana - mówi Jonathon Porritt. - Pigułki
antykoncepcyjne to za mało, są zbyt zawodne. Trzeba stosować
długotrwałą odwracalną antykoncepcję.

- Gdyby kobiety na świecie zdecydowały się ograniczyć chęć posiadania
dzieci o połowę to statystycznie w 2050 roku ludzi na świecie byłoby
7,8 mld, a nie 9,1 mld.
- Maksymalna liczba dzieci to dwoje na rodzinę. Ci, którzy mają
więcej, są nieodpowiedzialni - twierdzi szef brytyjskich Zielonych. -
Trzeba przełamać mit, że duże społeczeństwa mają się najlepiej.
Przecież najlepiej żyje się w tych małych, np. w Szwajcari.........

http://wegedzieciak.pl/printview.php?t=5659&start=25
&sid=fa567d56a3677d5784558e0b44df8310