popularny populares ???

371. Data: 2009-11-14 10:57:52

Temat: Re: popularny populares ???
Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"de Renal" <f...@g...com>
news:09d52c5e-d144-42cc-af56-261d638e9653@d10g2000yq
h.googlegroups.com...
> Robakks wrote:

Robakks -> glob:
"Jaki program Tobą steruje i kto Ci go zaimplementował?"

glob -> Robakks:
"Projekcja stadności."

Robakks -> glob:
Musisz go realizować?

glob -> Robakks:
Znowu projekcja stadności.

Robakks -> glob:
A więc musisz - współczuję... Nie masz własnego zdania - prawda?

372. Data: 2009-11-14 11:01:34

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Bbjk <b...@q...pl> tak oto plecie:

> A znasz może książeczkę Julii Duszyńskiej o Cudaczku Wyśmiewaczku?

Coś kojarzę. Poczytaj mi, mamo!

Qra, bez warkoczyków

373. Data: 2009-11-14 11:04:18

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Chiron <e...@o...eu> tak oto plecie:

> Mówisz i masz. Chcesz i jesteś.

Dzięki.

Qra, podobają mi się Twoje techniki terapeutyczne

374. Data: 2009-11-14 11:15:37

Od: "malkontent" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "de Renal" <f...@g...com> napisał w wiadomości
n.googlegroups.com...

>Kochany bycie sobą to zachowania wbrew stadu, gdzie ty widzisz ''ja''
na księżycu.?

wiem ,że Ty jesteś po filozofi - więc wybacz ,że ja bez
odpowiedniego przygotowania próbuje to zrozumiec

Spróbuje uściślić - jeśli stado mówi "nie zabijaj"
to ja by być sobą powinienem wziąś np. siekierę
i w miasto ?

Tylko czy po wybiciu stada - ja też nie zniknę. Nie będę miał
możliwośći być przeciwko stadu, bo stada już nie będzie.
Prosze o wyzrozumiałość. Pewnie coś pokręciłem ?

.

375. Data: 2009-11-14 11:24:39

Od: de Renal <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

malkontent wrote:
> U?ytkownik "de Renal" <f...@g...com> napisa? w wiadomo?ci
n.googlegroups.com...

> na ksi?ycu.?
>
> wiem ,?e Ty jeste? po filozofi - wi?c wybacz ,?e ja bez
> odpowiedniego przygotowania pr?buje to zrozumiec
>
> Spr?buje u?ci?li? - je?li stado m?wi "nie zabijaj"
> to ja by by? sob? powinienem wzi?? np. siekier?
> i w miasto ?
>
> Tylko czy po wybiciu stada - ja te? nie znikn?. Nie b?d? mia?
> mo?liwo??i by? przeciwko stadu, bo stada ju? nie b?dzie.
> Prosze o wyzrozumia?o??. Pewnie co? pokr?ci?em ?
>
> .

No tak, co ci z tego Hegla przyszło, bo ty myślisz schematami, albo
nie ma ''ja'', albo ''ja'' zabija stadko. Nie, jedno i drugie ma
istnieć, chociaż siebie '' nie lubią '' , tylko że za komuny miałeś
rząd stada, masy, jednostka się nie liczyła, czyli osobiście każdy z
nas, bo została zachwiana równowaga, dlatego kolejny system ucisku
=kościół =,chce zanegować '' ja'' dla masy, a masa nie myśli.
To nie są zbiegi okoliczności, że kk atakuje prawa człowieka,=Alicja
t. Strasburg, system ucisku ich nienawidzi, bo jednostak jak ma ''
ja'' , nie jest bezmyślnie podporządkowana.

376. Data: 2009-11-14 11:48:42

Od: "malkontent" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "de Renal" <f...@g...com> napisał w wiadomości
.googlegroups.com...

..
>No tak, co ci z tego Hegla przyszło, bo ty myślisz schematami, albo
dziękuję - nawet mnie śmiałem przypuszczać,że ja myślę
>nie ma ''ja'', albo ''ja'' zabija stadko. Nie, jedno i drugie ma
>istnieć, chociaż siebie '' nie lubią '' , tylko że za komuny miałeś

no to, chyba ? , coś uzgodniliśmy
stado ma istnieć bo jest konieczne dla istnienia ja
OK ?

By sie nie rozwodzić , jest oczywiste po Heglu ,że są
w konflikcie czyli mają inne interesy - "siebie nie lubią " ?

Skoro to takie banalne to poco sobie i innym zawracasz tym głowę ?
Jest oczywiste ,że konflikt interesów istnieje i co byś nie zrobił
zawsze będzie istniał. Zamienisz czarnych na zielonych lub żółtych
( brązowi i czerwoni juz sie spalili ) to będziesz miał też stado i konflikt
tylko inny . OK ?

377. Data: 2009-11-14 11:51:12

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

>W Usenecie Chiron <e...@o...eu> tak oto plecie:

> Dzięki.
>
> Qra, podobają mi się Twoje techniki terapeutyczne

To był żarcik, Qrko:-).

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.
- Waldemar Łysiak

siebie
Leopold Staff

378. Data: 2009-11-14 12:07:43

Od: de Renal <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

malkontent wrote:
> [...]
> dzi?kuj? - nawet mnie ?mia?em przypuszcza?,?e ja my?l?
>
> no to, chyba ? , co? uzgodnili?my
> stado ma istnie? bo jest konieczne dla istnienia ja
> OK ?
>
> By sie nie rozwodzi? , jest oczywiste po Heglu ,?e s?
> w konflikcie czyli maj? inne interesy - "siebie nie lubi? " ?
>
> Skoro to takie banalne to poco sobie i innym zawracasz tym g?ow? ?
> Jest oczywiste ,?e konflikt interes?w istnieje i co by? nie zrobi?
> zawsze b?dzie istnia?. Zamienisz czarnych na zielonych lub ??tych
> ( br?zowi i czerwoni juz sie spalili ) to b?dziesz mia? te? stado i konflikt

No to pomyśl, gdybyś cofnął się w czasie i spotkał tych z solidarności
i im powiedział= po co to robicie, konflikt interesów zawsze będzie
istniał. I gdyby ciebie posłuchali, to wiesz co by było?
Patrz = Chrystus dopuszczał, ja człowieka, bo tylko człowiek posiada
wolną wolę, więc Chrystus nikomu nie narzucał jak ma on żyć, tylko
pozostawiał wybór człowiekowi. Bo człowieka szanował= teraz kk=, oni
narzucają społeczeństwu, jak ono ma żyć i jak ludzie mają postępować,
tym samy zabijają człowieczeństwo, odbierają wolę, ale dlaczego, bo
chcą władzy i pieniędzy. I człowiek po heglowsku jest rozdarty, jest
stadny i prywatny jednocześnie, każdej władzy ucisku zależy na
wykluczeniu jego prywatności i narzuceniu mu jak ma żyć.
Na zachodzie np; ludzie sami chodzą do kościoła, bo tak chcą i kk nie
musi narzucać się władzy świeckiej i społeczeństwu, bo tam chodzi o
wiarę, a nie o władzę i kasiorę.
A z systemami ucisku się walczy, bo niszczą nasze życie.

379. Data: 2009-11-14 12:26:33

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Robakks" <R...@g...pl> napisał w wiadomości
> "de Renal" <f...@g...com>
m.googlegroups.com...

> [...]
>
> Robakks: Żądza krwi zaczyna dominować. Chiron woła: WOJNA

> Robakks: glob (harcownik) nakręca Chirona

> Robakks: Chiron personalnie się odżarł. :-)

> Robakks: glob nie pozostał dłużny. - hehe
>
> komentarz:
> Ta wojna ideologiczna pomiędzy wierzącymi w Bogów, a wierzącymi
> w jedyną słuszność religii naukowych - trwa nieprzerwanie.
> Są pociągający za sznureczki (guru) i są harcownicy zarzynający się
> w obronie papierowych racji swojego stada.
> To atawistyczna sWera seksualności: instynkt mordu - zew krwi,
> sprawnie wykorzystywany przez inżynierów od manipulacji
Robakks'ie- przekombinowałeś. I to ostro. Pisałem wprost- bez podtekstów.
Pisałem to już kiedyś: glob jest zaburzony psychicznie. Co można dla niego
zrobić- pisać mu prawdę- lub nie pisać nic. Krzywdę mu robią ci, co go
oszukują. Nie należy pod żadnym pozorem wchodzić do świata psychicznie
chorego. Przeciwnie- należy go nauczyć asertywnie korzystać z bycia wśród
społeczności ludzi zdrowych. Coś jak w "Pięknym umyśle": nauczyć go, że w
razie wątpliwości, czy coś istnieje naprawdę czy tylko w jego wyobraźni (nie
odróżnia tego- w każdym bądź razie ma problemy)- powinien spytać innych
ludzi. Na przykład: jeśli widzi na ulicy różowe słonie- to powinien zapytać
najlepiej kogoś znajomego, czy też coś widzi na ulicy- i postępować zgodnie
z tym, co usłyszy (bo być może to jest reklama cyrku). Nie mam wątpliwości,
że ego globa jest tak skonstruowane, że obecnie nie skonfrontuje się z
prawdą o sobie samym, swoim "prawem osobistym"- zrobi wszystko, żeby od tego
uciec. Ma na to gotowe sposoby, których często używa- vide jego tekst do
Ciebie, w którym stwierdza, że jak Ty jesteś mądry, to on woli być głupi. Ja
postanowiłem dawać mu co jakiś czas komunikaty, których na chwilę obecną do
siebie nie dopuszcza. Mam tego pełną świadomość i pisałem to już kilka razy.
Wierzę (spotkałem się z czymś podobnym), że kiedy zdecyduje się na leczenie-
kiedy będzie brać leki i podda się terapii- przynajmniej część z tych
komunikatów do niego zacznie docierać- bo wtedy być może będzie na nie
gotowy. A może nie będzie nigdy- tego nie wiem. Napisałem, żeby moją tezę
(że odrzuca go każda społeczność, więc samotność to nie jego wybór)-
skonsultował z dowolnie wybranymi 5 osobami z grupy. Jak Ty tu zauważyłeś
nawoływanie do wojny? Powtórzyłem mu, że chodzi o dowolne osoby- nawet
miałem pomysł, żeby napisał do nich na priv, choć w końcu tego nie
napisałem. Nie bawi mnie przepychanka na grupie- którą Ty byłeś łaskaw
nazwać "targaniem za jaja". Nie jestem harcownikiem, za jakiego mnie
uznałeś. Zawołanie wojna, które mi imputujesz i to w takiej sytuacji- dla
mnie brzmi co najmniej groteskowo.
Powtarzam- nie dyskutuję z globem. Kiedyś mu postawiłem warunek: nie będzie
bluzgał. Ponieważ nie zastosował się- moja korespondencja z nim ogranicza
się tylko do dawania mu komunikatów...choć chyba i z tym dam sobie spokój.

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.
- Waldemar Łysiak

siebie
Leopold Staff

380. Data: 2009-11-14 12:33:00

Od: de Renal <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Chiron wrote:
> U�ytkownik "Robakks" <R...@g...pl> napisa� w wiadomo�ci
m.googlegroups.com...

Ciďż˝

> [...]
> konowa��w, idiotyzm�w cwaniackich, �garstw, fa�szywych zapewnie�,
tanich
> spro�no�ci lub specjalistycznych be�kot�w "fachowca", dla kt�rego
bran�owe
> wykszta�cenie plus umiej�tno�� trzymania widelca jest ca�� jego
kulturďż˝,
> kogo� bez p�askostopia m�zgowego i bez lizusowskiej mentalno�ci- to
znale��
> skarb.
> - Waldemar �ysiak
>
> 2. Jedyna godna rzecz na �wiecie tw�rczo��. A szczyt tw�rczo�ci to

Kochany glob wklejał tu wypis z zakładu psychiatrycznego, że jest
zdrowy psychicznie, masz do mnie pretensję, że chce takim pozostać,
gdyż bronię się przed świniami takimi jak ty, którzy czy teraz, czy z
kilka lat i tak będą i będziesz izolowany na zakładzie
psychiatrycznym, bo jesteś zagrożeniem dla ludzi w społeczeństwie i
siebie. Reakcje globa często są wyprowadzane z instynktu zdrowia, aby
inni nie zaprzepaścili swojego życia w chorobie psychicznej, której ty
jesteś wykładnikiem.

ja jeszcze tylko 3 slowa do trolla prowadzacego
ireneuszowi krzemińskiemu się nawróciło
(.) etyka seksualna
Re: Polański
HA !!!