popularny populares ???

531. Data: 2009-11-15 19:41:12

Temat: Re: popularny populares ???
Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulinka" <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> napisał w
wiadomości news:hdpka6$hha$9@node1.news.atman.pl...

> Jakby Ci tu. Powiem tak, to chyba dobrze o mnie świadczy, że pomimo tego,
> że kogoś nie lubię, potrafię z nim rozmawiać i wymieniać poglądy.
> Przyznaję Ci rację, że zdarzają mi się jakieś emocjonalne wybuchy, kiedy
> temat dotyczy sprawy dla mnie szczególnie wrażliwej, ale też nie uważam
> tego za nienormalną sytuację.

Jednak to, ze z kimś potrafimy koegzystować- nie oznacza, że mamy z tą osoba
dobre relacje. Dobre relacje to coś więcej niż tylko umiejętność dogadywania
się z kimś.

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.
- Waldemar Łysiak

siebie
Leopold Staff

532. Data: 2009-11-15 19:47:20

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron pisze:

> Jednak to, ze z kimś potrafimy koegzystować- nie oznacza, że mamy z tą
> osoba dobre relacje. Dobre relacje to coś więcej niż tylko umiejętność
> dogadywania się z kimś.

Nie przypominam sobie, żeby napisała gdziekolwiek, że mam dobre relacje
z XL. Możesz zacytować moją wypowiedź?

--

Paulinka

533. Data: 2009-11-15 20:09:48

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> tak oto plecie:

> Znaczy, że ją lubię, ale nie chcę się do tego przyznać?

No przyznaj się, przyznaj. Zrób Chironowi fajne kuku!

Qra

534. Data: 2009-11-15 20:11:08

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Chiron <e...@o...eu> tak oto plecie:

> Nie zrozumiałem pytania. Napisałaś wprost- w poście do mnie, że jej nie
> lubisz. Następnie do Qry piszesz, że macie dobre relacje. Dla mnie to się
> kłóci- no ale jak nie widzisz sprzeczności...

Paulinka jest kobietą. To takie coś, czego, choćbyś bardzo chciał, i tak do
końca nie zrozumiesz.

Qra

535. Data: 2009-11-15 20:20:31

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulinka" <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> napisał w
wiadomości news:hdpl6i$hha$10@node1.news.atman.pl...

> Nie przypominam sobie, żeby napisała gdziekolwiek, że mam dobre relacje z
> XL. Możesz zacytować moją wypowiedź?

To jak zinterpretować ten dialog:

Paulinka napisała do Chirona:
Chciałabym jednak wiedzieć, co Tobą kierowało, że się poczułeś w obowiązku
naprawiania moich relacji z XL?

IXI odpowiedziała Paulince:
Naprawiania? Tzn kiedyś były dobre i się popsuły?Eeeee, ja nie widzę w nich
niczego złego... :-)

Paulinka odpisała IXI:
Chiron widzi, nie zasłaniaj mu oczu!

Wnioski: stwierdzasz, że nie ma w nich niczego złego (to przecież ironia,
skierowana do mnie, a pisana do IXI ("Chiron widzi, nie zasłaniaj mu oczu!)-
a tylko ja widz, że coś jest nie tak.. Chyba, że mylnie uznałem to za
ironię?
--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.
- Waldemar Łysiak

siebie
Leopold Staff

536. Data: 2009-11-15 20:21:34

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

>W Usenecie Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> tak oto plecie:

> No przyznaj się, przyznaj. Zrób Chironowi fajne kuku!

Mnie???? A dlaczego? Raczej jej przyznanie się lub nie jest mi emocjonalnie
obojętne.

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.
- Waldemar Łysiak

siebie
Leopold Staff

537. Data: 2009-11-15 20:23:54

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron pisze:
> [...]
> ironia, skierowana do mnie, a pisana do IXI ("Chiron widzi, nie
> zasłaniaj mu oczu!)- a tylko ja widz, że coś jest nie tak.. Chyba, że

Chironie one nigdy nie były dobre, o czym napisała XL, więc nie mogły
się popsuć, a że mamy jakieś wspólne relacje, to chyba nic złego?

--

Paulinka

538. Data: 2009-11-15 20:26:10

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron pisze:

> Mnie???? A dlaczego? Raczej jej przyznanie się lub nie jest mi
> emocjonalnie obojętne.

No wiesz, napisałeś, że interesuje Cię, co mną kieruje, to już nie
jestem interesująca?

--

Paulinka idę ryczeć

539. Data: 2009-11-15 20:35:06

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulinka" <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> napisał w
wiadomości news:hdpnfc$hha$13@node1.news.atman.pl...

> No wiesz, napisałeś, że interesuje Cię, co mną kieruje, to już nie
> jestem interesująca?
>

> --
>
> Paulinka idę ryczeć

No cóż...skoro lubisz- to płacz. Nie wydaje Ci się dziwnym założenie, że
można mi zrobić fajne kuku przyznając się do czegoś- lub nie?

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.
- Waldemar Łysiak

siebie
Leopold Staff

540. Data: 2009-11-15 20:37:56

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron pisze:
> [...]
>

> No cóż...skoro lubisz- to płacz. Nie wydaje Ci się dziwnym założenie, że
> można mi zrobić fajne kuku przyznając się do czegoś- lub nie?

Chiron wrzuć na luz, autoironia to taka fajna cecha, która pozwala się
zrelaksować.

--

Paulinka

ja jeszcze tylko 3 slowa do trolla prowadzacego
ireneuszowi krzemińskiemu się nawróciło
(.) etyka seksualna
Re: Polański
HA !!!