porto - ratunku

1. Data: 2002-10-07 11:58:18

Temat: porto - ratunku
Od: "j709" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiara żony w sieć legnie w gruzach, jeśli nie uzyskam natychmiast odpowiedzi
na pytanie: czym zastąpić PORTO (portwein - jak rozumiem) do jakiejśtam
potrawy, którą przygotowuje od rana , a porto nie ma w domu. W sąsiednich
sklepach na Muranowie też. Gdzie ja jej znajdę teraz porto ??? Pomożecie ?
Stroskany (ale dobry) mąż

1. Data: 2002-10-07 12:01:50

Temat: Re: porto - ratunku
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 7 Oct 2002 13:58:18 +0200, "j709" <j...@w...pl> wrote:

> [...]
>sklepach na Muranowie też. Gdzie ja jej znajdę teraz porto ??? Pomożecie ?

lec no do jakiegos dobrego winnego sklepu w te pedy, jakies wina
swiata (np jest taki na frontowej ulicy w Klarysewie czyli
KOnstancin-Jeziorna...moja iwedza wybiorcza jest...), sprawdz w
ksiazce telef i podzwon, jak nie to kup przez Internet, ale to
jak woiadomo nieco trwa...w ogole w Necie widzialam winne sklepy,
pewnie istniejace jako murowane sklepy tez...nei zamieniaj Porto
niczym bo bedzie ersatz, a porto jest taaaaakie dobre

Trys
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-10-07 12:11:21

Od: "a' tomik" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> sklepach na Muranowie też. Gdzie ja jej znajdę teraz porto ??? Pomożecie ?

Skocz do jakiegoś dużego hipermarketu typu Auchan czy inny Geant, a tam
napewno znajdzie się jakiś "butik" w winami markowymi, w tym porto.
Pozdrowienia
--
a' tomik
t...@o...pl

1. Data: 2002-10-07 12:30:56

Od: "Marek Lang" <m...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

"a' tomik" <t...@o...pl> wrote in message news:anrtkv$hgs$1@news.onet.pl...

> odpowiedzi
>
> Skocz do jakiegoś dużego hipermarketu typu Auchan czy inny Geant, a tam
> napewno znajdzie się jakiś "butik" w winami markowymi, w tym porto.
> Pozdrowienia

Polecam dwa sklepy - 'Bombonierka' na Filtrowej (Ochota), albo (nie pamietam
nazwy) sklep na Panskiej (to niedaleko Muranowa) 81/83 w Bombonierce
osobiscie kupowalem porto - mieli ilka gatunkow w tym takze biale....

Marek

1. Data: 2002-10-07 13:30:49

Temat: Re: Odp: porto - ratunku
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>odpowiedzi
>
>Malaga zamiast, stroskany dobry mężu.
>A.

a nie bedzie to za slodkie...z Malagi bucha slodkosc, z porto
jakos nie....myle sie?

Trys
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-10-07 13:35:30

Temat: Odp: porto - ratunku
Od: "Asiunia" <j...@p...gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik j709 <j...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:anrsso$78c$...@n...supermedia.pl...

1. Data: 2002-10-07 13:57:16

Temat: Odp: Odp: porto - ratunku
Od: "Asiunia" <j...@p...gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> w wiadomooci do
grup dyskusyjnych napisał:a...@4...com..
.

> a nie bedzie to za slodkie...z Malagi bucha slodkosc, z porto
> jakos nie....myle sie?

A cholera wi. Mezusia zapytac sie mus . Dla mnie to prawie jedno i to samo.
Ja osobiscie wole malage, porto (dla mnie) takoz samo slodkie, a do tego
jeszcze ciezkie. Nie ma to jak cuba livre, trala la :-))
A.

1. Data: 2002-10-07 14:39:46

Od: "almadka" <a...@W...TO.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "j709" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> sklepach na Muranowie też. Gdzie ja jej znajdę teraz porto ??? Pomożecie ?

A ja wrocilam w zeszlym tygodniu z Porto w Portugalii z kilkoma butelczynami
tego wina, a ze ono nie w moim guscie, to rozdaje znajomym...Eh, nie ma
sprawiedliwosci na swiecie...

pozdrowienia
almadka

1. Data: 2002-10-07 15:24:36

Od: "j709" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> sklepach na Muranowie też. Gdzie ja jej znajdę teraz porto ??? Pomożecie ?

Piknie dziękuję za porady i zrozumienie. Lecę po porto do odległego sklepu.
Ponieważ nie dostałem dyspozycji co do rodzaju owego porto (a dowiedziałem
sie od Was że jest kilka) - nie będę mógł szybko wrócić (konsultacje!!!) a
jak wrócę, to bez porto (bo jakie miałbym kupić?!).
Mam dwie godziny co najmniej. Wpadnę do............
Jesteście cudowni.
Roześmiany maż

1. Data: 2002-10-07 17:57:21

Od: Ania Nieszkowska <n...@n...fr> szukaj wiadomości tego autora

Do potraw najczesciej uzywa sie czerwonego (bo i istnieja biale i zolte =
ruby). Mysle ze marka sie specjalnie nie liczy bo i to tak prawdopodobnie do
doprawienia sosu, ale powinno byc na nim napisane "Tawny". Innym nie ufaj...
ania

> [...]
> jak wrócę, to bez porto (bo jakie miałbym kupić?!).
> Mam dwie godziny co najmniej. Wpadnę do............

dania na sylwestra;
Nudziło mi się
Czekolada :-P
papryka faszerowana - prosze o przepis