Re: posłanie dla nadwrażliwych

Data: 2008-06-01 19:08:12
Temat: Re: posłanie dla nadwrażliwych
Od: "i...@g...pl" <i...@g...pl>

Dnia Sun, 1 Jun 2008 16:18:10 +0000 (UTC), Marek Krużel napisał(a):

> Kiedy: Fri, 30 May 2008 14:00:53 +0200, kto: Sky, co:

> tak, i chętnie zmieniają stan skupienia z wolnego na uwiązany.
> kiedyś było to dla mnie przykre, bo wtedy adorowanie przestaje
> być przyjemne, zamiast tego jest krępujące i to dla wszystkich
> stron zapewne ... a ja tak lubiłem adorować ... chlip

Od razu widać, że lubisz iść na łatwiznę - adorowac wolne stany to po
prostu zaskakiwać tym samym coraz to nowe obiekty. Poadoruj stan uwiązany -
do siebie. No, wysil się, pozaskakuj ciągle czymś innym ciągle ten sam
uwiązany do Ciebie obiekt, to dopiero będziesz miał się czym pochwalić,
Mężczyzno :-)