Re: posłanie dla nadwrażliwych

Data: 2008-06-02 10:00:07
Temat: Re: posłanie dla nadwrażliwych
Od: "i...@g...pl" <i...@g...pl>

Dnia Sun, 1 Jun 2008 22:47:53 +0000 (UTC), Marek Krużel napisał(a):

> Kiedy: Sun, 01 Jun 2008 20:08:12 +0100, kto: i...@g...pl, co:

> mam nadzieję że nie mam przyjemności znać cię osobiście.

Chyba nie, jeśli się tu podpisujesz prawdziwymi danymi, bo jeśli nie, no to
pewności nie ma...

> skąd wnioski że chcę się pochwalić,

Gdzie takie moje wnioski?

> albo być traktowany przez ciebie
> w jakiś sposób, zwłaszcza jako mężczyzna?

Przeze mnie? Też tego nie dałam do zrozumienia. Przecież piszę wyraźnie:
"pozaskakuj ciągle czymś innym ciągle ten sam uwiązany do Ciebie obiekt" -
chyba nie podejrzewasz, że pisze to Twoja żona?

> moim zdaniem nie musisz się
> przed nikim tłumaczyć z wyborów jakie podjęłaś,

Gdzieś to robię? Raczej daję do zrozumienia, że jestem obiektem ciągle tym
samym w czyimś życiu, a pomimo to jestem ciągle zaskakiwana przez tego
kogoś i na tym się właśnie opiera mój związek. Nie tłumaczę się, bo taki
układ to raczej ideał, niż powód do tłumaczenia się :-)

> zaś dyskredytowanie
> cudzych (zwłaszcza dawno minionych)

Tak to odebrałeś? Sorry.

> ani nie uczyni twoich lepszymi,
> ani zapewne nie będzie miało zbawiennego wpływu na nikogo

Całe szczęście, nie sądzisz? - bo wcale nie miałam takiego zamysłu, ale
skoro tak to odebraleś, że nie ma wpływu, no to całe szczęście...
:-)