postinor

1. Data: 2002-10-23 09:34:13

Temat: postinor
Od: "mad_lein" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Jak duże jest ryzyko zajścia w ciążę po zażyciu postinoru w środku owulacji?

2. Data: 2002-10-23 09:52:21

Temat: Re: postinor
Od: "Gregor" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

to nie zalezy od tego kiedy go wezniesz ale od tego ile minelo od stosunku
pozdrawiam

3. Data: 2002-10-23 09:58:26

Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@(USUN-TO)interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mad_lein" <m...@p...fm> napisał w wiadomości

> Jak duże jest ryzyko zajścia w ciążę po zażyciu postinoru w środku
owulacji?

Hmm, ten post jest jakos koslawie językowo zbudowany bo brzmi tak, jakbys
stosowal postinor jako srodek anty (przed) - postinor to lek wczesnoporonny,
aby byl skuteczny nalezy go zazyc do, o ile pamietam, 1h po
niezabezpieczonym stosunku. Umiejscowienie w cyklu nie ma tu nic do rzeczy.
"zachodzenie w ciazę po zazyciu postinoru" jest o tyle nielogicznym zdaniem,
ze teoretycznie postinor zazywasz PO zajsciu w ciaze.

HaNkA

4. Data: 2002-10-23 10:03:56

Od: "Gregor" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

O czym Ty opowiadasz ???
Postinor na pewno nie jest lekiem wczesnoporonnym.
Zawiera bardzo dużą dawkę gestagenu, który natychmiast po zażyciu zagęszcza
śluz w szyjce macicy i zmienia jego strukturę do tego stopnia, że blokuje
drogę plemnikom, uniemożliwiając ich przedostanie się do jajowodu.

5. Data: 2002-10-23 10:05:45

Od: "Gregor" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Do środków wczesnoporonnych należy RU486 jego działanie polega na usunięciu
zapłodnionego jajeczka. Pigułka zawiera środek powodujący złoszczenie się
błony śluzowej macicy, przez co zagnieżdżony w niej zarodek ulega wydaleniu.
Pigułkę podaje się do 63 dnia po ostatniej miesiączce.

6. Data: 2002-10-23 10:18:41

Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@(USUN-TO)interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gregor" <a...@o...pl> napisał w wiadomości

> O czym Ty opowiadasz ???
> Postinor na pewno nie jest lekiem wczesnoporonnym.

Jestem laikiem/praktykiem - dla mnie wszelkie leki postkoitalne sa
wczesnoporonne. Wszystko sprowadza się do tego jak zaczniemy liczyc czy od
momentu hmm, poczecia czy od momentu implantacji. Okreslenie
"wczesnoporonne" wydalo mi sie o tyle sensowne, ze sensu stricto zapobiega
uniemozliwa ciąze, która wlasciwie juz zaistniala i bez zastosowania ww
medykamentu by się ladnie rozwinęla:-)))
Poza tym fakt, ze po zazyciu postinoru dochodzi do krawienia sprawia, ze tak
wlasnie mysle o tym leku. Jesli moje okreslenie nie bylo scisle, bardzo
przepraszam - wydawalo mi sie ze innemu laikowi bardziej przemowi do
wyobrazni niz informacja ze zawiera duza dawke lewonorgestrelu czy czegos
innego:-)))

HaNkA

7. Data: 2002-10-23 10:43:43

Od: "Gregor" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

A kto CI powiedzial ze po postinorze dochodzi do krwawienia ???
Wcale nie musi. Ten lek zageszcza sluz i nie dopuszcza plemnikow do komorki
jajowej, wiec jak mozemy tutaj mowic o leku poronnym skoro nie doszlo do
zaplodnienia ???

> Jestem laikiem/praktykiem
ja tez

> "wczesnoporonne" wydalo mi sie o tyle sensowne, ze sensu stricto zapobiega
> uniemozliwa ciąze, która wlasciwie juz zaistniala i bez zastosowania ww
> medykamentu by się ladnie rozwinęla:-)))
idac tym tropem myslenia to prezerwatywa, globulgi, kremy, pigulki
antykoncepcyjne tez sa poronne bo gdyby nie te medykamenty ciaza tez by sie
ladnie rozwinela

> Poza tym fakt, ze po zazyciu postinoru dochodzi do krawienia sprawia, ze
tak
> wlasnie mysle o tym leku.
a kto powiedzial ze po postinorze dochodzi do krwawienia ?? moze lecz nie
musi (producent podaje ze jest to dzialanie niepozadane)

8. Data: 2002-10-23 10:52:49

Od: "mad_lein" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

był użyty w trybie natychmiastowym ok 20min

9. Data: 2002-10-23 10:57:26

Od: "Andziej" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiec nie masz powodow do niepokoju
jesli bylo wiecej niz 1 stosunek kolejna tabletke nalezy zabrac po 8
godzinach

10. Data: 2002-10-23 11:00:52

Od: "mad_lein" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

umiejscowienie w cyklu ma o tyle znaczenie,
ze jezeli by to bylo pod koniec to by nie bylo sprawy,
a ze bylo w polowie to ryzyko rosnie i
rozchodzi sie tu o jego skutecznosc

> Umiejscowienie w cyklu nie ma tu nic do rzeczy.
>>
> HaNkA

Okulary ochronne do komputera
Cholesterol i cukier
pomocy