poszukiwania zaginonego (wycofanego) pudru

1. Data: 2007-04-26 09:52:24

Temat: poszukiwania zaginonego (wycofanego) pudru
Od: "x" <y...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
w końcu, po latach poszukiwań i eksperymentów dobrałam idealny puder do
swojej karnacji...
Jakieś 2 miesiące temu kupiłam go w Sephorze, wczoraj dowiedziałam sie, że
nie ma i nie będzie ponieważ został wycofany, w zwiazku z tym pytanie...
czy wiecie drogie panie gdzie mogę go jeszcze kupić (internet, jakiś sklep,
cokolwiek gdzie mogłabym go dostać)
puder nazywa się Double Agent Matifying Pressed Powder nr 06 Helena
Rubinstein....

Z góry dzięki,
pozdrawiam,
Ewa

2. Data: 2007-04-26 13:08:47

Temat: Re: poszukiwania zaginonego (wycofanego) pudru
Od: "justa" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

x <y...@o...pl> napisał(a):
> [...]
> cokolwiek gdzie mogłabym go dostać)
> puder nazywa się Double Agent Matifying Pressed Powder nr 06 Helena

poluj na allegro, może trafisz. w tej chwili jest nr 07.

3. Data: 2007-04-27 07:31:28

Od: "x" <y...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> poluj na allegro, może trafisz. w tej chwili jest nr 07.

własnie na allegro szukałam... nie ma 06... :(
no nic, będę polować...

dzięki i pozdrawiam,
ewa

VACU STEEP.