Re: poszukujemy DPS-u z "atmosfera"

From: Jacek Kruszniewski <j...@p...pl>
Newsgroups: pl.soc.inwalidzi
Subject: Re: poszukujemy DPS-u z "atmosfera"
Date: Fri, 01 Feb 2002 21:13:07 +0100

Jarek napisał(a):

> Widzisz właśnie w takim, gdzie mimo powszechnie deklarowanej
> tolerancji nie wszyscy znają znaczenie słowa Kocham... łatwo je się
> wypowiada, ale to w wielu przypadkach tylko słowo, nie idzie za nim
> taka postawa jaka powinna za nim iść.

Otóż to !

> [...]
> przez alkoholików... takim to dana była szansa być z kobietą, w końcu
> przed ślubem nie pił, był zdrowy... ale nie docenił niestety. Nie
> uogólniam tego swojego stwierdzenia, bo chyba (?) są takie kobiety,
> które decydują się na taki związek, nie przeszkadza to im w życiu, ani
> nie traktują tego związku jak "wyrzeczenia". Może trochę odbiegam od
> tematu, ale myślę iż wielu z nas ON nie koniecznie tych piszących na
> grupę brakuje bratniej duszy, są już na początku odrzucani i moim
> zdaniem na pewno nie potrafią lub w mniejszym stopniu dostrzegają

Co do pijaków, ale to są nadal zdrowe jurne chłopy :-)

Co do bratnich dusz, niesty to samo zauważam, od razu na starcie jesteśmy
na przegranej pozycji i to zzarówno faceci jak i kobiety. A każdy chciałby mieć
kogoś bliskiego, kto by się związał z takim jak ja.

Ale warto jest się przyjrzeć przyczynie takiego stanu rzeczy, czym to jest
uwarunkowane.

1. Strach - odczułem to nie raz - po prostu boi się czegoś czego nie zna
o czym nic nie wie, bo skąd ma wiedzieć wychowana(y) w zdrowym społeczeństwie.

2. Środowisko - osoba żyje w nim, i według niego ma określone normy i hasło
"Co ludzie powiedzą", jak zareaguję koledzy i przyjaciele.

3. Ewolucja - niestety nadal - jstęśmy słabszymi osobnikami i nie w interesie
gatunku jest się wiązanie z takimi osobnikami.

Brutalne ale chyba prawdziwe ?

--
Z pozdrowieniami

Jacek K.