potrawka z kurczaka

31. Data: 2007-10-15 16:12:38

Temat: Re: potrawka z kurczaka
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Konrad Kosmowski" <k...@k...net> wrote in message
news:u5fcu4-pte.ln1@kosmosik.net...

> Potrawka to jest mięso gotowane w sosie. I tyle.

Nie tylko. Bo może być np. z warzywami np. marchewką i groszkiem - by daleko
nie szukać - żołądki drobiowe z w/w lub kawałki kurczaka z duszoną młodą
kalarepką
Albo żeberka duszone z brukwią w kostkę, z podbitką śmietanową.

32. Data: 2007-10-16 08:36:16

Od: "batory" <b...@p...beztego.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Konrad Kosmowski" <k...@k...net> napisał w wiadomości

> Potrawka to jest mięso gotowane w sosie. I tyle.

Całkowicie się zgadzam tyle, ze z małym uzupełnieniem - w sosie potrawkowym.
;-)

Chleb na youtube
czubajka kania czy beżowa i słodki-orzechowy zapach
orzechy na slodko
GRZYBOBRANIE
SPODOBYWA MNIESIE