Re: powrót

Data: 2004-08-13 06:53:42
Temat: Re: powrót
Od: "Jan_jr" <j...@p...onet.pl>

Użytkownik "Piotr Siciarski" <p...@r...pl> napisał w wiadomości
news:cfgs61$hco$2@nemesis.news.tpi.pl...

> Użytkownik "Jan_jr" <j...@p...onet.pl> napisał

> Jeśli faktycznie Cię to interesuje, to:
> 1. Przycinając, opuściłeś cały wstęp (niezbędny do rozwinięcia owego pktu
> 1.) i coś mi się wydaje, że możesz nie zrozumieć.

Naprawiam swój błąd:

> Jeśli dadzą jej szansę zapładniania krzyżowego - sianie w wiąkszych
> grupach - to bardzo prawdopodobne, że w naszym klimacie pojawi się jakiś
> spontaniczny mutant, ale:

> 1. ten mutant wcale nie musi wytwarzać THC w następnych pokoleniach(jak
> roślina wyjściowa).
> To tak jak z miętą.

I dalej nie wiem jak to jest z tą miętą. Czy chodzi o to, że napar z mięty
z mojego ogródka pity na przemian z naparem z melisy może być
pozbawiony pewnych włąściwości mięcie przypisanych? Jeżeli tak,
to jak rozpoznać takiego mutanta?

> 2. W odstępie 4-5 dni już sobie znalazłeś odpowiedź,
>
> zatem nie wiem, czy kontynuować:-)

Nie wiem, skąd wiesz, że znalazłem sobie odpowiedź.
Dalej nie wiem i jeżeli możesz to kontynuuj.
Mimo wszystko lubię Twoje prelekcje biologiczne.

(...)
> Twój pierwszy post na grupę był nt kwiatów na grób,
> też pamiętam.

Źle pamiętasz, mój pierwszy post był na temat szacunku dla zmarłych.

Pozdrowienia, Jan_jr