powtorne zamrazanie

1. Data: 2002-02-11 07:36:32

Temat: powtorne zamrazanie
Od: "zosia" <z...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

droga grupo,

zrobilam sobie indyjskie danie, szpinak z panirem (z mrozonego szpinaku).
jako ze moje gospodarstwo jest jednoosobowe, wyszlo tego troche duzo i nie
namyslajac sie dlugo, polowe wrzucilam do zamrazalnika... dopiero po paru
godzinach pomyslalam, ze przeciez tego szpinaku nie wolno drugi raz
zamrazac. juz pomyslalam, ze bede to musiala wyrzucic, kiedy przypomnialo mi
sie, ze kiedys slyszalam, ze jak to zamrozone sie ugotuje i dopiero potem
zamrozi ponownie, to nic nie szkodzi...

co wy na to? czy ugotowane danie z mrozonki mozna jeszcze raz zamrozic?

1. Data: 2002-02-11 10:33:08

Temat: Re: powtorne zamrazanie
Od: i...@r...com.pl (Agnieszka Nowak) szukaj wiadomości tego autora

From: zosia <z...@m...pl>

> sie, ze kiedys slyszalam, ze jak to zamrozone sie ugotuje i dopiero potem
> zamrozi ponownie, to nic nie szkodzi...
>
> co wy na to? czy ugotowane danie z mrozonki mozna jeszcze raz zamrozic?

Ja zamrazam wszystko, co mam w nadmiarze. W efekcie nie bardzo moge otworzyc
zamrazalnik ;-))

K. Kot

1. Data: 2002-02-11 13:31:46

Od: "Nyumba" <j...@r...fm> szukaj wiadomości tego autora

> droga grupo,
> co wy na to? czy ugotowane danie z mrozonki mozna jeszcze raz zamrozic?

droga zosiu,
ja na to: mozna.jakosci i smaku nie gwarantuje, ale da sie zamrozic
ponownie.
jas

1. Data: 2002-02-11 13:54:44

Od: "Dorota B." <d...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja zamrazam wszystko, co mam w nadmiarze. W efekcie nie bardzo moge
otworzyc
> zamrazalnik ;-))

Hi hi... skad ja to znam? Otworzyc i wlozyc to ja akurat moge. Gorzej z
ponownym zamknieciem.

Dorota

1. Data: 2002-02-11 18:02:45

Od: <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> droga zosiu,
> ja na to: mozna.jakosci i smaku nie gwarantuje, ale da sie zamrozic
> ponownie.
> jas

Mozna, a sztandarowym tego przykładem jest bigos, który wręcz NALEŻY zamrażać,
odmrażać, przesmażac i tak w kółko "do wyczerpania zapasów". Warunkiem jest
przegotowanie przed spożyciem. Bigosowi to dobrze robi na smak, a kiedyś był
nawet swoisty rytuał mrożenia i odmrażanie bigosu, gotowanego w związku z tym
tylko zimą, czym pisze Jacek Nieżychowski w "Kuchni Ziemiańskiej".
Pozdrowienia
Agnieszka z Łodzi

1. Data: 2002-02-11 19:14:42

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>co wy na to? czy ugotowane danie z mrozonki mozna jeszcze raz zamrozic?

cale szczescie, ze przeczytalam do konca bo tytul mi sie zle
przeczytal...POTWORNE zamrazanie i oczyma duszy widzialam mrozone
palce i glowy...

Krysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-02-11 20:07:34

Od: Magdalena Bassett <m...@w...net> szukaj wiadomości tego autora

a...@p...onet.pl wrote:
> tylko zimą, czym pisze Jacek Nieżychowski w "Kuchni Ziemiańskiej".

Ach, jaka to przyjemna ksiazka...czasami sobie siade i otocze sie
ksiazkami kucharskimi z Polski, sobie poczytam o obyczajach, i tak jakos
cieplo mi sie robi. Ta ksiazka ma wlasnie taki na mnie wplyw. No i
zdjecia piekne.
MB

1. Data: 2002-02-12 07:21:06

Od: "zosia" <z...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> droga zosiu,
> ja na to: mozna.jakosci i smaku nie gwarantuje, ale da sie zamrozic
> ponownie.
> jas

drogi jasiu,
ale czy ty się odważysz coś takiego zjeść? (bo zamroziło się, rzeczywiście,
sprawdziłam)

1. Data: 2002-02-12 07:29:17

Od: <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ksiazkami kucharskimi z Polski, sobie poczytam o obyczajach, i tak jakos
> cieplo mi sie robi. Ta ksiazka ma wlasnie taki na mnie wplyw. No i
Też bardzo ją lubię i czytam sobie ot, tak "ku pokrzepieniu serca" w dni np.
tak obrzydliwe jak dzisiejszy.
AMR

1. Data: 2002-02-15 10:58:15

Od: "Nyumba" <j...@r...fm> szukaj wiadomości tego autora

> drogi jasiu,
> ale czy ty się odważysz coś takiego zjeść? (bo zamroziło się,
rzeczywiście,
> sprawdziłam)

droga zosiu,

sprobuje. w zwiazku z tym uprzejmie zapytowywuje:
co ? gdzie ? i kiedy ?
mniamniam
pa pa

jas