Re: poziom marketingu YR oraz chusteczki do demakijazu

Data: 2005-01-24 16:45:38
Temat: Re: poziom marketingu YR oraz chusteczki do demakijazu
Od: Kruszyzna <k...@g...pl>

Dnia 2005-01-22 12:11,Użytkownik Joanna Pawlus ziewnął szeroko i rzekł:
> W archiwum
> znalazłam też informację, że godne polecania są chusteczki Bambino (przez
> producenta przeznaczone dla dzieci, przekwalifikowane do demakijażu, cena
> zachęcająca, bo 0,11 zł). Czy one naprawdę dobrze zmywają makijaż,
> szczególnie oczu?

Ja używałam takich "dzieciowych" chusteczek podczas długiej jazdy
autokarem i pobytu we Włoszech. Wtedy były wręcz niezbędne. Nie zmywałam
jednak makijażu, tylko przecierałam twarz w ciągu dnia, bo pociłam się
niemiłosiernie (a w moim przypadku zastosowanie podkładu przy 40
stopniach w cieniu to czysty masochizm). Przynosiło świeżość, owszem,
ale potem zostawało coś takiego na twarzy, że chciało się powiedzieć
"królestwo za tonik" :) Chyba konieczne byłoby przemycie twarzy po
zmyciu makijażu chusteczką. No i nie wiem, jak z tym makijażem by sobie
poradziły.

Krusz.

--
Kruszyna