Re: poziom marketingu YR oraz chusteczki do demakijazu

From: "Katarzyna Kulpa" <k...@h...pl>
Newsgroups: pl.rec.uroda
Subject: Re: poziom marketingu YR oraz chusteczki do demakijazu
Date: Mon, 24 Jan 2005 18:02:04 +0100

"Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> napisał(a):

> wlasnie dlatego zrezygnowalam z ich produktow. jakos
> zapachnialo mi "tandeta" i pokatna firma. jakos mi sie nie
> wydaje, zeby firma ktora jest pewna swoich produktow
> siegala po takie chwyty przyciagajace klientow.

ale oni tak maja juz od dawna, moze nawet od zawsze.
w kazdym razie co najmniej od roku (te jakies kocyki polarowe,
kiepskie torebki, badziewne budziki etc., zdrapki tez).
ogolnie jest to firma z duuuzym przerostem formy nad trescia.
wezmy chocby chwyty typu "pro-retinol 100% roslinny"
majacy chyba udawac retinol...

-- kk