poziom marketingu YR oraz chusteczki do demakijazu

1. Data: 2005-01-22 11:11:21

Temat: poziom marketingu YR oraz chusteczki do demakijazu
Od: "Joanna Pawlus" <a...@...stopce> szukaj wiadomości tego autora

Urzedzam, że jestem dziś czepliwa...

Nie wiem, czy dostałyście już przesyłkę pocztową od YR. W kopercie jest
informacja o promocjach oraz tandetne materiały promocyjne typu zdrapka.
Można dostać jakieś torby, jeśli pod zdrapką pokaże się magiczne TAK oraz
oczywiście złoży się zamówienie. Nie pofatygowałam się, żeby cokolwiek
zdrapywać, ale coś mi mówi, że byłabym w kręgu szczęśliwców...
Uważam, że takie firmy jak YR powinny sobie darować promocje spod znaku
"własnie wygrałes milion" bądź "oto kluczyki do Twojego nowego samochodu"...
Oprócz tego można otrzymać rewelacyjne domowe papucie. LOL, wyglądają jak
dwa małe śpiworki... :)

Dobra, koniec z wredotą, przechodzę do pytania. Już kilka razy pisałam, że
jestem fanką chusteczek do demakijażu, jako wygodnego i skutecznego sposobu
na oczyszczanie skóry twarzy. Zwykle używam chusteczek Nivea, jednak
opakowanie, które ostatnio kupiłam wydaje się inne od tych używanych do tej
pory. Minimalnie inna szata graficzna (ale ciężko dokładnie określić co się
zmieniło, bo wyrzuciłam już stare opakowanie, chyby kolory pojaśniały), a
sama chusteczka jest znacznie mocniej nasączona. Wydaje się, jakby ociekała
wodą. Niezbyt mi to odpowiada, więc chętnie wypróbowałabym jakieś inne
chusteczki.
W tej promocyjnej broszurze YR jest informacja o przecenie ichnich
chusteczek z serii bodajże rumiankowej oraz z serii do skóry dojrzałej
(czerwona kolorystyka). Czy któraś z Was ich używała i może się podzieliś
doświadczeniem? A może ktoś ma do polecenia jakieś inne chusteczki do
demakijażu? Z archiwum wyszperałam J&J, ale chwalone były własnie za większy
poziom nawilżenia w stosunku do Nivea, więc chyba szukam czegoś innego.
Wyguglowałam następujących producentów (w nawiasie cena za jedną
chusteczkę):
Riastil (0,76 zł),
Cleanic (0,34 zł),
Art Deco (1.16 zł),
Oriflame (0,56 zł),
Lumene (0,79 zł),
Clerasil (0,49 zł),
L'Oreal (0,66 zł),
Corine de Farme (0,33 zł),
J&J (0,43 zł),
Bionsen (0,54 zł),
Neutrogena (0,60 zł),
St. Ives (0,40 zł),
Clean&Clear (0,52 zł).

Jeśli któraś z Was używała ww. chusteczek, to proszę o info. W archiwum
znalazłam też informację, że godne polecania są chusteczki Bambino (przez
producenta przeznaczone dla dzieci, przekwalifikowane do demakijażu, cena
zachęcająca, bo 0,11 zł). Czy one naprawdę dobrze zmywają makijaż,
szczególnie oczu?

Jakie jeszcze firmy mają taki produkt w ofercie?(Wiem o Shiseido z serii
Pureness, ale są dla mnie za drogie - górna półka w tym przypadku mnie nie
interesuje, bo to za droga zabawa)

--
best regards
Asia/niedzielka/Jona [wroclaw]

1. Data: 2005-01-22 11:50:20

Od: "zefirka" <z...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Joanna Pawlus" <a...@...stopce> napisał w wiadomości

> chusteczkę):

Dodaj do tego Olay.
Nie uzywalam, ale czytalam, ze dobre.

1. Data: 2005-01-22 11:58:30

Od: "Joanna Pawlus" <a...@...stopce> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zefirka" <z...@i...pl> napisał w wiadomości

> Dodaj do tego Olay.
> Nie uzywalam, ale czytalam, ze dobre.

To jest inny typ chusteczek.Sa 'suche' i nasycone substancjami myjącymi,
które aktywuja się dopiero po kontakcie z wodą. Dlatego nie należą do tej
samej kategorii, co wszystkie wymienione wyżej. :)

1. Data: 2005-01-22 12:04:33

Od: "zefirka" <z...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To jest inny typ chusteczek.Sa 'suche' i nasycone substancjami myjącymi,
> które aktywuja się dopiero po kontakcie z wodą. Dlatego nie należą do tej
> samej kategorii, co wszystkie wymienione wyżej. :)

Aaa to ja przepraszam. ;)

1. Data: 2005-01-22 12:16:22

Od: "mariola" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> W tej promocyjnej broszurze YR jest informacja o przecenie ichnich
> chusteczek z serii bodajże rumiankowej

Mialam akurat te chusteczki i mi bardzo pasowaly, delikatnie zmywaly makijaz
i nie podraznaly oczu :))

1. Data: 2005-01-22 12:19:26

Od: Anna M. Gidyńska <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 22 Jan 2005 12:11:21 +0100, in pl.rec.uroda "Joanna Pawlus"
<a...@...stopce> wrote in <cstcoj$7m8$3@atlantis.news.tpi.pl>:

>Wyguglowałam następujących producentów (w nawiasie cena za jedną
>chusteczkę):
>Corine de Farme (0,33 zł),

>Jeśli któraś z Was używała ww. chusteczek, to proszę o info.

będę miała w przyszłym tygodniu, to powiem.

amg

1. Data: 2005-01-22 13:52:54

Od: "Svenja Svensson" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"zefirka" <z...@i...pl> wrote in message
> Aaa to ja przepraszam. ;)

Alez wodzu, co wodz... :-)

ss

1. Data: 2005-01-22 16:56:50

Od: "Joanna Pawlus" <a...@...stopce> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zefirka" <z...@i...pl> napisał w wiadomości

> Aaa to ja przepraszam. ;)

No problem :)) ja właściwie i tak zaczęłam się nad nimi zastanawiać.
Najpierw je skreśliłam z listy, bo właśnie wymagają użycia wody, a ja lubię
robić demakijaż w pokoju przed swoją zaimprowizowaną toaletką, a nie w
łazience. Ale w którymś z odcinków 'No to pięknie' występowały te chusteczki
(w ogóle mocno promują tę markę, bo ostatnio w każdym odcinku wypowiada się
ich konsultantka). I prowadząca, siedząc przed lustrem, zmoczyła chusteczkę
wodą z jakiejś buteleczki i zaczęła demakijaż. Dalej nie było pokazane, albo
ja nie pamiętam. Bo tak, to ja też moge robić, zwłaszcza, że już z kilku
źródeł słyszałam, że to dobry produkt jest (nie mówiąc już o nagrodzie
Twojego Stylu, choć ta mogła byc tendencyjna). Jednak ciekawi mnie co się
dzieje po starciu zabrudzeń. Czy tak jak w przypadku normalnych chusteczek -
następuje koniec 'procesu demakijażu', czy trzeba te substancje myjące
jeszcze zmyć z twarzy wodą?

I które są lepsze: czyszcząco - nawilżające, czy głęboko czyszczące?

1. Data: 2005-01-22 17:26:28

Od: "misiczka" <U...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> chusteczek -
> następuje koniec 'procesu demakijażu', czy trzeba te substancje myjące

Oglądałam wczoraj ten program, znów występowała pani z Olay'a.
Powiedziała, że najpierw się chusteczkę moczy wodą (ona miała w małej
butelce z dozownikiem), oczyszcza twarz, potem się chusteczkę płucze wodą
(sic!) z tego co zrozumiałam bieżącą, z kranu i usuwa resztki zabrudzeń z
twarzy ponownie.

--
pozdrawiam, misiczka

Kto chce, szuka sposobów, kto nie chce, szuka powodów...
http://www.misiczka.com

1. Data: 2005-01-22 18:02:16

Od: "zefirka" <z...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Svenja Svensson" <a...@g...pl> napisał w wiadomości