Re: poziom marketingu YR oraz chusteczki do demakijazu

From: "Joanna Pawlus" <a...@...stopce>
Newsgroups: pl.rec.uroda
Subject: Re: poziom marketingu YR oraz chusteczki do demakijazu
Date: Sat, 22 Jan 2005 17:56:50 +0100

Użytkownik "zefirka" <z...@i...pl> napisał w wiadomości
news:cstfgb$31go$1@mamut1.aster.pl...

> Aaa to ja przepraszam. ;)

No problem :)) ja właściwie i tak zaczęłam się nad nimi zastanawiać.
Najpierw je skreśliłam z listy, bo właśnie wymagają użycia wody, a ja lubię
robić demakijaż w pokoju przed swoją zaimprowizowaną toaletką, a nie w
łazience. Ale w którymś z odcinków 'No to pięknie' występowały te chusteczki
(w ogóle mocno promują tę markę, bo ostatnio w każdym odcinku wypowiada się
ich konsultantka). I prowadząca, siedząc przed lustrem, zmoczyła chusteczkę
wodą z jakiejś buteleczki i zaczęła demakijaż. Dalej nie było pokazane, albo
ja nie pamiętam. Bo tak, to ja też moge robić, zwłaszcza, że już z kilku
źródeł słyszałam, że to dobry produkt jest (nie mówiąc już o nagrodzie
Twojego Stylu, choć ta mogła byc tendencyjna). Jednak ciekawi mnie co się
dzieje po starciu zabrudzeń. Czy tak jak w przypadku normalnych chusteczek -
następuje koniec 'procesu demakijażu', czy trzeba te substancje myjące
jeszcze zmyć z twarzy wodą?

I które są lepsze: czyszcząco - nawilżające, czy głęboko czyszczące?

--
best regards
Asia/niedzielka/Jona [wroclaw]