Re: pożyczony little pet shop

Data: 2008-11-30 20:21:36
Temat: Re: pożyczony little pet shop
Od: Fragile <e...@i...pl>

wiadomościnews:ggpolj$a4n$1@news.onet.pl...

> Sorry, nie do końca ten artykuł jednak miałem na myśli.

Tak czy siak, kazdy z tych artykulow skomentowalabym podobnie...
Potwory sa wsrod nas. Czy mamy nie reagowac? To zalezy. Gdybym
podejrzewala, ze komus dzieje sie krzywda, zawsze bym zareagowala. Nie
umialabym czekac biernie. W przypadku tego mezczyzny znalezionego w
mieszkaniu - przeciez sasiedzi zapewne cos slyszeli...

> http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Brutalnie-pob
ili-40-latka-bo-z...

> Ten
>
> I ten?
> http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Spojrzal-i-do
stal-a-pasazerowi...

Ech... Ja mam problem z komentowanie tego typu wydarzen... Pewne
zachowania nie mieszcza mi sie w glowie. Nie ogarniam swoim malym
mozdzkiem reakcji lancuchowych zachodzacych w psychice tych ludzi. To
mnie przerasta i przeraza. I nie tylko to.
Ale... czy lepiej nie reagowac? Czy lepiej nie zwracac uwagi? Czy
lepiej unikac wzroku potencjalnych napastnikow? Moze lepiej w ogole
przemykac niezauwazonym? Czasami pewnie lepiej. Moze nie tyle lepiej,
co bezpieczniej. Jest jednak granica. Dla mnie jest nia krzywda
drugiego czlowieka. Gdy bede jej swiadkiem - nie zawaham sie i zrobie
wszystko co bedzie w mojej mocy, by jakos pomoc.

Pozdrawiam,
F.