pożyczony little pet shop

61. Data: 2008-11-29 18:51:08

Temat: Re: pożyczony little pet shop
Od: Fragile <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 29 Lis, 19:48, tren R <t...@n...sieciowy> wrote:
> [...]
> je li o mnie chodzi to widz du e podobie stwo - o ile dobrze
> zapami ta em co si zdarzy o na stacji benzynowej.

Aha, to nie wiem o co biega i nie wnikam.

Pozdrawiam,
F.

62. Data: 2008-11-29 18:56:46

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kupiliście stacje benzynową?
Powaga?

--
CB

"Gawron" <s...@l...po> napisał(-a)
w wiadomości news:ggs06p$a21$1@news.onet.pl:

63. Data: 2008-11-29 18:57:59

Temat: Re: pozyczony little pet shop
Od: "Gawron" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Fragile<e...@i...pl>
n.googlegroups.com

> Aha, to nie wiem o co biega i nie wnikam.

Po powrocie z zagranicy, na pierwszej stacji benzynowej w Polsce, bylem
swiadkiem bez potrzeby glosno mówiacych polskich nastolatków (zbyt glosno).
Szybko stamtad wyszedlem, nie podobalo mi sie to.

Wedlug trenerka to to samo, co dracy sie regularnie sasiad.

Gawron

64. Data: 2008-11-29 18:58:37

Od: "Gawron" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

cbnet<c...@n...pl>

> Kupiliście stacje benzynową?
> Powaga?

Lotosu. Mocno potaniały.

Gawron

65. Data: 2008-11-29 19:04:10

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zawsze można przerobić na knajpę.
Znam pewną stację BP, która w zasadzie bardziej jest knajpą
niż stacją benzynową, zwłaszcza po zmroku.

--
CB

"Gawron" <s...@l...po> napisał(-a)
w wiadomości news:ggs3cn$lit$1@news.onet.pl:

66. Data: 2008-11-29 19:05:45

Od: "Gawron" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

cbnet<c...@n...pl>

> Zawsze można przerobić na knajpę.
> Znam pewną stację BP, która w zasadzie bardziej jest knajpą
> niż stacją benzynową, zwłaszcza po zmroku.

To jest myśl. Odsprzedam ją trenerowi.

Gawrą

67. Data: 2008-11-29 19:25:55

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Gawron pisze:
> [...]
> Szybko stamtad wyszedlem, nie podobalo mi sie to.
>
> Wedlug trenerka to to samo, co dracy sie regularnie sasiad.

wg mnie to jest ten sam brak reakcji na coś co ci nie odpowiada.

--
http://www.lastfm.pl/label/trener

68. Data: 2008-11-29 19:47:14

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Medea tam nie pójdzie: od tego ma męża. Ale sądzę, ze i on tam nie pójdzie.
> Ponieważ nie ma sensu.

Zacznijmy od tego, że sąsiad od tamtej naszej tu dyskusji siedzi cicho.

A więc dziękuję Ci, grupo ;)

Pewnie Gawrą tak się martwił o moją córkę, że do nich poszedł. :-P

Ewa

69. Data: 2008-11-29 19:59:35

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

michal pisze:

> Nie sądzę, żeby żądanie konsekwencji mogło mieć wpływ demoralizujący na
> dziecko.

Raczej napisałam coś odwrotnego - brak konsekwencji jest IMO demoralizujący.

> rzeczywistości. Ani rodzice tego dziecka, ani wychowawcy nie będa
> przecież pochwalać zachowania koleżanki, która pożycza i nie liczy się z
> moralnym obowiązkiem zwrotu.

Ale co to znaczy, że nie będą pochwalać? A jak będą przymykać oko,
udawać, że nic się nie stało, to co to będzie?

> Musiałoby to zdarzać się nagminnie, żeby mały człowiek doszedł do
> wniosku, iż życie polega na tym, aby podstępnie pożyczać i nie oddawać.

Jeśli zdarzy się raz, to duża szansa na drugi i następny. Reguła tworzy
się z pojedynczych przypadków.

> Penie każdy z nas doświadczył jakiejś nieuczciwości od kogoś z kręgu
> znajomych czy nawet rodziny i niczego to nie determinowało na przyszłość.

Jasne, że każdy. Będzie masa takich sytuacji, kiedy dziecko spotka się z
nieuczciwością i my faktycznie nie będziemy mogli z tym nic zrobić, np.
ktoś mu sprzątnie rower spod sklepu. Nigdy nie dojdziemy sprawcy. Zatem,
kiedy można coś zrobić, to trzeba zrobić. Taka jest moja opinia.

> Nasuwa mi się taki przykład bardzo ogólny z wojska. Moje pierwsze dni,

> było, przyznaję i ze mną. Nie miało to jednak żadnego wpływu na całe
> moje życie. Nie wypaczyło mnie to, ani nie zdemoralizowało. To była
> potrzeba chwili. ;)

Byłeś dorosły już, Michale, ukształtowany. To zupełnie inna sytuacja.

> Dziecko nie egzystuje w próżni. Zasad moralnych uczy się codziennie z
> tego, co słyszy, widzi i czuje dookoła. :)

No oczywiście! I o to chodzi! A codzienność kreujemy MY. (Chyba że i Ty
byłeś wychowany bez wsparcia i tego nie czujesz? ;) )

> Odpowiadając na pytanie trena miałem na uwadze to, żeby poprzez obronę
> interesów dziecka nie zatracić pewnej przyzwoitości w rozwiązywaniu
> konfliktów. Przecież nie możemy z góry zakładać, że rodzice koleżanki są
> osobami nieuczciwymi lub świadomie źle wychowuja swoją córkę. :)

Tak, to jest spory argument. Też się zawsze zastanawiam, na ile dziecko
może wziąć na siebie, a w którym momencie rodzic powinien wkroczyć.
Jednak wydaje mi się, że własność jest fundamentalną sprawą, podobnie
jak nietykalność, dlatego siedmiolatce jeszcze bym pomogła, zwłaszcza w
konflikcie ze _starszą_ dziewczynką. Trzeba eliminować "falę" od
pierwszych przejawów. ;)

Ewa

70. Data: 2008-11-29 20:05:52

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 29 Nov 2008 20:47:14 +0100, medea napisał(a):

> Zacznijmy od tego, że sąsiad od tamtej naszej tu dyskusji siedzi cicho.
>
> A więc dziękuję Ci, grupo ;)
>
> Pewnie Gawrą tak się martwił o moją córkę, że do nich poszedł. :-P
>
> Ewa

E tam - mój jeden mail wystarczył, aby się uciszyli ;-PPP

ZŁO pod sutanną
pozdro z wrocka gawronie
MATKA
chęć zemsty...
Ikselko droga... line too long to w nowym wątku piszę...