praca o orzeczenie o niep.

11. Data: 2004-06-07 08:29:00

Temat: Re: praca o orzeczenie o niep.
Od: "Lech Dubrowski" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja trafilem na "miekkiego czlowiek", ktory po moim stwierdzeniu, ze "nie
chce pracowac ze zlodziejami", powiedzial, ze "on nie jest zlodziejem" i bez
dalszej dyskusji wyplacil mi tyle ile bylo na tych wydrukach za marzec i
kwiecien.

Lech Dubrowski

12. Data: 2004-06-07 09:37:53

Od: "Wiesław" <w...@i...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
powiedźcie mi na czym ta praca polega bo zdaje się mój sąsiad się w to
wplątał i nie wie jak postępować ??
pozdrawiam Wiesław

13. Data: 2004-06-07 09:49:07

Od: "Lech Dubrowski" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wylacznie na czekaniu na wyplate. Rozni sie tylko tym od innych, ze zamiast
tego co jest na liscie plac dostajesz okolo 30% mniej. Wyplata gotowka z
reki do reki.

Leszek

14. Data: 2004-06-07 13:20:23

Od: b...@w...pl (Rafał Dąbrowski) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> bez
> dalszej dyskusji wyplacil mi tyle ile bylo na tych wydrukach za marzec

Ja osobiście jestem na rencie socjalnej i zarabiam 470,54zł netto a na
rękę dostaje 250zł. A WY? Leszku, mógłbyś przybliżyć bardziej te
zajście?

Pozdrawiam,
Rafał Dąbrowsi

15. Data: 2004-06-07 17:02:39

Od: "Lech Dubrowski" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja jestem na rencie z ZUS zarabiam 557,58 zl i po tej ostrej wymianie zdan
dostalem tyle ile bylo na liscie plac. Czasami trzeba byc bardzo
niegrzecznym

Leszek :)

16. Data: 2004-06-07 17:46:03

Od: b...@w...pl (Rafał Dąbrowski) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
zdan
> dostalem tyle ile bylo na liscie plac. Czasami trzeba byc bardzo

No, to nie wyobrażam sobie jak musiałeś być nieuprzejmy, skoro ja
podobno samą miną potrafię odebrać komuś ochotę do życia;))
Rafik

17. Data: 2004-06-08 09:37:20

Od: "Wiesław" <w...@i...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

zaraz zaraz czy ja dobrze rozumiem świadczycie pracę a oni płacą tyle ile
zechcą?? a co z listą płac przecie musicie ja podpisać?? jest umowa na
której macie napisane ile dostaniecie.
Proszę o więcej informacji?? Bo wydaje mi się że ktoś tu z Was robi balona i
to nieźle. Cyba że to są lewe etaty i płacą ile chcą za to że nic sie nie
robi.
pozdrawiam Wiesław

18. Data: 2004-06-08 09:39:13

Od: "Lech Dubrowski" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Na to wyglada, ze biora za nas pieniadze zeby udzielac kredytow i na nich
zarabiac
http://pwcomplex.fm.interia.pl/kontakt.html

Leszek

19. Data: 2004-06-18 09:03:18

Od: b...@w...pl (Rafał Dąbrowski) szukaj wiadomości tego autora

> Na to wyglada, ze biora za nas pieniadze zeby udzielac kredytow i na
> [...]
Hmmmmm, czy ktoś w ostatnim czasie próbował się dodzwonić do tej firmy?
Ja osobiście znam kilka nr i każdy z nich jest już nieaktywny, nawet
główny podany na sławetnej stronie. Na jeden nr kom udało mi się
dodzwonić, ale Pan odmówił rozmowy twierdząc iż jest w szpitalu i nie
będzie rozmawiał.

Czyżby firma Complex zwinęła żagle?

Pozdrawiam grupę,
Rafał Dąbrowski

20. Data: 2004-06-18 09:13:40

Od: "Lech Dubrowski" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nic mi o tym nie wiadomo, ale to bardzo prawdopodobne bo jak sie
dowiedzialem od znajomych dzialalnosc tej firmy narusza ustawe Prawo Bankowe

Leszek :)

Odp: test
Ubezpieczenie auta dla ON
Odp: Koniec pracy w Policji!!! Hurrra! Co za ulga
uleczeni z schizofreni
Re: Koniec pracy w Policji!!! Hurrra! Co za ulga