Re: [praca-rekrutacja] testy psychologiczne

From: "Tytus" <t...@a...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: [praca-rekrutacja] testy psychologiczne
Date: Sun, 4 Jul 2004 10:51:15 +0200
Sender: t...@a...pl@cmf59.neoplus.adsl.tpnet.pl

news:cc7irh$m3a$1@news.onet.pl...
> Tytus:
>
> Hmmmm.... zasmucasz mnie chlopie.
> Gadasz jak islamski samobojca...
>
> --
> Czarek

:)
jesli mam wybierać pomiędzy wanną a kawałkiem pustyni
to zdecydowanie wybieram wannę
nie wydaje mi się, żeby islamscy samobójcy namawiali kogokolwiek do
zastanowienia się
oni załatwiają sobie lokalne sprawy
na codzień jestem zdecydowanie proamerykański
ale denerwuje mnie że tusz do drukarki luzem jest droższy niż sama drukarka
za to podoba mi się, że można to obejść...

w średniowieczu, które nie było w pewnych kręgach aż tak mroczne jak się
powszechnie sądzi,
za jeden z poważniejszych grzechów, uważano lichwę, pożyczanie pieniądzy na
procent.
uważano, że pieniądz nie może rodzić pieniądza - martwa rzecz martwej rzeczy
bo to obraza Boga
że pieniądz powinien być godziwą zapłatą za ludzką pracę.
Dzisiaj uśmiechamy się na taką naiwność, ale w duchu większość ludzi chyba
dalej tak sądzi.
A tu tylko mała część światowego pieniądza pochodzi z pracy ludzi
trochę z patentów, wynalazków i twórczości...
przerażająca większość z transferów, giełdy, transakcji i przepływów

czy to jest naturalne?
oczywoście że jest naturalne. Asfalt też jest naturalny - zbudowany z
substancji dostępnch w przyrodzie, przez człowieka - też przecież produkt
natury
czy to służy ludziom? na pewno tak.
ale nie w momencie jak Ci asfaltują ulubiony kawałek krajobrazu.

zasmuca mnie to, że przez lata nieświadomie pomagałem w manipulacjach ludźmi
robiąc durne reklamy, żeby jeszcze były dobre...
ale nie ma co odwfruwać za daleko

człowiek pytał się jak coś "obejść"
to świadczy o tym że myśli, zauważył że na każde działanie jest
kontrdziałanie
a ponieważ świat może być (poza modelem rynkowym) także areną gdzie ścierają
się rózne interesy
zobaczyłem z jednej strony człowieka z całym bagażem wielkości, małości
lęków i marzeń, mądrości i sprytu, głupoty i niewiedzy
a z drugiej strony tzw. firmę - prawie, że superorganizm, wspierany przez
prawo,
ogromne pieniądze, potężną biurokracje i te wszystkie rzeczy

no nie wymagaj żebym kibicował firmie
firma sobie poradzi bez mojego poparcia
róbmy tak żeby nigdy nie być petentami siedzącymi nerwowo przed drzwiami do
jakiegoś gabinetu
w którym siedzi bezmózgi wykonywacz odgórnych zarządzeń

mam prawo tak sądzić
bo jestem tylko głupim artystą
widzącym własny czubek nosa

poza tym i tak caly czas łże jak pies

tyt.

ps.
U znajomego Turasa, gdzie jadam kebaby, co wieczór zbierają się jego ziomale
rozprawiają o czymś głośno gestykulując, mówił mi Turas (który jest tak
naprawdę z Syrii)
że ineresują się nim bardzo słuzby specjalne
(może to terroryści?)
ponieważ tam jadam - część z tej ideologii musiała jakoś wniknąć we mnie
nieświadomie :-)
innego wytłumaczenia nie widzę...