pralko-suszarka

1. Data: 2000-07-25 14:56:03

Temat: pralko-suszarka
Od: Adam Moczulski <a...@z...legnica.tpsa.pl> szukaj wiadomości tego autora

Niestety grupy o AGD wciąż nie ma, toteż pozwolę sobie zapytać na
pokrewnych. Otóż naszedł mnie pomysł zakupu pralko-suszarki. Jak zwykle
problem dotyczy wyboru z oferty rynkowej. Wstępna analiza wskazuje na
produkt Aristona ze względu na cenę i urodę lub produkt Brandta ze
względu na wygodę użytkowania. Niestety są to firmy stosunkowo nowe w
Polsce i nie wiem nic o ich awaryjności i trwałości. Czy ktoś z
przytomnych zetknął się z choć cząstkową odpowiedzią na mój problem ?
Ewentualnie może ktoś ma coś przeciw pralko-suszarkom w ogóle i poradzi
mi raczej przeznaczyć forsę na solidną imprezę ?

Pozdrawiam
Adam

1. Data: 2000-07-25 15:46:46

Temat: Re: pralko-suszarka
Od: Nela Mlynarska <n...@t...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

> Ewentualnie może ktoś ma coś przeciw pralko-suszarkom w ogóle i poradzi
> mi raczej przeznaczyć forsę na solidną imprezę ?

Przeciwko pralko suszarkom nie mam nic, ale przeciwko
imprezom tym bardziej ;-) mniam mniam

Pozdrawiam
Nela

1. Data: 2000-07-25 15:51:01

Temat: Odp: pralko-suszarka
Od: "Delta" <k...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Adam Moczulski <a...@z...legnica.tpsa.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@z...legnica.tpsa.pl...

> [...]
> Ewentualnie może ktoś ma coś przeciw pralko-suszarkom w ogóle i poradzi
> mi raczej przeznaczyć forsę na solidną imprezę ?

Mieszkasz prawdopodobnie w Legnicy. Niedaleko jest Wroclaw i siedziba firmy
Polar. Polar wszedl calkiem niedawno w fuzje z firma Brandt. Bylem na
targach agd w Kolonii - oferta Brandta rzucala na kolana. Osobiscie polecam.
I jeszcze jedna uwaga: nic co dobre nie moze byc tanie-nic co tanie nie moze
byc dobre. Dotyczy szczegolnie sprzetu adg.
Pozdrawiam
Delta

--
Własna strona WWW, w 5 minut, bez znajomości HTML - http://wizytowka.pl

1. Data: 2000-07-25 17:35:22

Od: "KilDar" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> względu na wygodę użytkowania. Niestety są to firmy stosunkowo nowe w
> Polsce i nie wiem nic o ich awaryjności i trwałości

Aristona odradzam (chociaż ładny sprzęt). Włosi robią straszną tandetę
(przynajmniej na nasz rynek) !!!
KilDar

1. Data: 2000-07-25 18:37:53

Temat: Re: Odp: pralko-suszarka
Od: Adam Moczulski <a...@z...legnica.tpsa.pl> szukaj wiadomości tego autora

Delta napisał(a):

> [...]
>
> Mieszkasz prawdopodobnie w Legnicy. Niedaleko jest Wroclaw i siedziba firmy
> Polar. Polar wszedl calkiem niedawno w fuzje z firma Brandt.

Fuzję jak fuzję, Brandt po prostu kupił niemal 90% akcji Polaru.

> [...]
> I jeszcze jedna uwaga: nic co dobre nie moze byc tanie-nic co tanie nie moze
> byc dobre. Dotyczy szczegolnie sprzetu adg.

To prawda, ale z drugiej strony nie ma nic gorszego niż wydać dużo
pieniędzy, a potem mimo to biegać z kartą gwarancyjną za jaśnie
wielmożnym panem (tfu) serwisantem. Stąd pytam się czy Brandt ma dobrą
opinię jeśli chodzi o trwałość wyrobów ?

Pozdrawiam
Adam

1. Data: 2000-07-25 20:27:54

Od: "Bazyl" <t...@t...iinf.polsl.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adam Moczulski" <a...@z...legnica.tpsa.pl> napisał w
wiadomości news:397DA8EB.979219CE@zt.legnica.tpsa.pl...

> [...]
poradzi
> mi raczej przeznaczyć forsę na solidną imprezę ?

ja mam od około 5-6 lat pralko-suszarkę ARDO, przeżyła jak na razie 2
przeprowadzki, dwójkę dzieci (ogromne ilości), działa bezawaryjnie.
Tylko ludzie mają czasem dziwne wyobrażenie o pralko-suszarkach, a
zwłaszcza o suszarkowej ich części- to nie jest tak, że włożysz 15
ręczników i one ci wyschną, wysycha nieduża porcja ubrań na raz, ale
przy posiadaniu dzieci, jeśli musisz mieć "natychmiast" wyprane i
wysuszone coś, to zakup idealny. Ogólnie mówiąc - ja nie narzekam i
polecam moje sprawdzone ARDO - znajomi też mają ARDO - jedni rok dłużej,
inni rok krócej i żadni z nich nie mieli najmniejszych problemów - po
prostu nie wiemy co to awaria pralki.
Tatiana

1. Data: 2000-07-25 21:18:20

Od: "Krzysztof Leski" <a...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

Adam Moczulski napisał

> naszedł mnie pomysł zakupu pralko-suszarki.

Odradzam pralko-suszarki w ogóle. Są mało trwałe, jak większośc urządzeń "2
w 1", niewygodne (zważ, że z reguły ładownośc suszarki to 1/2 ładowności
pralki, więc po praniu musisz wyjmować), drogie. Ale, fakt, bywają przydatne
w naszych mieszkaniach, bez ogródków, strychów...

Krzysztof Leski <h...@l...pl> <+48 501 100 327>

1. Data: 2000-07-25 21:59:28

Od: "Artur Czarnocki" <a...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ewentualnie może ktoś ma coś przeciw pralko-suszarkom w ogóle i poradzi
> mi raczej przeznaczyć forsę na solidną imprezę ?
>
> Pozdrawiam
> Adam

Obecnie polecalbym to drugie. Choc z drugiej strony trudno nazwac mnie
uzytkownikiem pralko-suszarki, od szczesliwego :)) zakupu (1 rok)
korzystalem jeden raz...

--
Pozdrawiam Artur.
a...@k...net.pl

1. Data: 2000-07-26 01:51:30

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

Artur Czarnocki <a...@k...net.pl> w artykule
news:45of5.46086$pD2.978945@news.tpnet.pl pisze...

> Obecnie polecalbym to drugie. Choc z drugiej strony trudno nazwac mnie
> uzytkownikiem pralko-suszarki, od szczesliwego :)) zakupu (1 rok)
> korzystalem jeden raz...

Cały rok chodzisz w jednej parze brudnych majtek?? ;)

1. Data: 2000-07-26 02:04:47

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

Adam Moczulski <a...@z...legnica.tpsa.pl> w artykule
news:397DA8EB.979219CE@zt.legnica.tpsa.pl pisze...
> Ewentualnie może ktoś ma coś przeciw pralko-suszarkom w ogóle
> i poradzi mi raczej przeznaczyć forsę na solidną imprezę ?

Nie znam tej marki o którą pytasz, więc tu Ci nie poradzę,
lecz generalnie suszarka (czy to osobna czy jako część pralki)
to genialne urządzenie. Warto ją mieć w każdym domu!

Czapka kucharska
Re: POMOCY!!!!!!!!
POMOCY!!!!!!!!
Bob