Re: pralnia chemiczna

From: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.rec.uroda
Subject: Re: pralnia chemiczna
Date: Wed, 25 Sep 2002 09:39:19 +0200
Sender: j...@p...onet.pl@nat.kabaty.2a.pl

Użytkownik "agi ( fghfgh )" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:3D91654E.63BD6799@poczta.onet.pl...

> Rozumiem drogie panie, ze nie korzystacie z pralni chemicznych albo, ze
> sukienka nie nalezy do elementu poprawiajacego nasza urode.
> Ehh... cóz- moze faktycznie nie suknia zdobi czowieka ;(
> pzdr
> agi dalej z "jednorazowa" wg. dotychczas pytanych osób sukienka.

IMO cekiny są jednorazowe... niestety... A może zgłoś się do producenta,
żeby CI polecił, gdzie i jak się to pierze, a jeśli nie to zareklamuj
sukienkę ze względu na brak możliwości konserwacji zgodnej z instrukcją
obsługi... IMO cekiny rozpuszczaj się w rozpuszczalnikach, a przecież nie
będziesz wszystkich do każdego prania odpruwać (co innego np. 2, 3 guziki
chociaż i tak teraz guziki dodają nierozpuszczalne. Cekiny przeżyłyby
krótkie pranie w wodzie, ale tkanina sukienki nie przeżyje. IMO jest to wada
ukryta towaru i na tej podstawie możesz towar zwrócić o zażądać zwrotu
pieniędzy - no chyba, ze wskażą ci zakład, który to upierze i nie zniszczy.
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl