prawa zwierzat

121. Data: 2010-02-15 21:58:48

Temat: Re: prawa zwierzat
Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 15-luty-10, Vilar wlazł między psychopatów i wykrakał:

> Użytkownik "cbnet" <c...@n...pl> napisał w wiadomości

> Coś Ci nie wierzę w te informacje o półrocznym okresie produkcji mleka. MK

"Około 100 lat temu krowy produkowały tylko tyle mleka ile było niezbędne
dla wyżywienia cielęcia tzn. 2-10 litrów dziennie. Obecnie nierzadko krowy
produkują do 60 kg mleka dziennie, co z punktu widzenia ewolucji stanowi
nieprawdopodobnie wysoką wydajność"

te i inne ciekawe kwestie dotyczące laktacji krowy mlecznej tutaj:
http://tr.im/OliV

a tu - dój:
http://tr.im/Oljn

a jako że to grupa sci a do tego psychologiczna to smaczek z doju:

"Niewygodne stanie w hali udojowej wywołuje u krowy stres. Innymi
przyczynami stresu hali udojowej są: muchy, śliskie podłogi, zła
wentylacja, małe stanowiska, niecierpliwi dojarze."

i perełka:

"Optymalna długość laktacji wynosi [a se zobaczcie] dni, ale w praktyce
jest ona zwykle dłuższa, po czym, przed następnym ocieleniem następuje
dwumiesięczny okres ZASUSZENIA krowy"

wyobraziłem sobie to... :)

--

Ten, kto zna trenera, posiada wiedzę.
Ten, kto zna jego żonę, jest oświeconym.

122. Data: 2010-02-15 21:59:06

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulinka" <p...@w...pl> napisał w
wiadomości news:hlcfj6$1rt$11@node1.news.atman.pl...

> Masz omamy większość moich koleżanek nie gotuje z braku czasu. Kupują
> gotowce. Dobiła mnie znajoma, która powiedziała, że cały ranek gotowała
> zupę, a okazało się, że rozpuszczoną kostkę rosołową, zalała lanymi
> kluskami (to dla dwulatka). Ludzie jedzą teraz straszne rzeczy. Dlatego
> wegetarianizm jest dla mnie odskocznią od fast foodów, ci ludzi myślą o
> tym co jedzą.
>
> --
I tu mnie dobiłaś.
Miałam śmiałą teorię, że Polska ominęła okres fascynacji fasfoodami i
gotowym żarciem i załapaliśmy sie juz na zdrowe i normalne tendencje.
Wokół mnie ludzie raczej gotują i myślą nad tym co włożą do dzioba.
Niektórym wręcz odbija (slowfood i inne takie).

Może tej znajomej trzeba pokazać jak sie gotuje marchewkę? Albo pomidorówkę?
Nie wychowała się aby w jakichś akademikach?

MK

123. Data: 2010-02-15 22:02:09

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" <t...@n...sieciowy> napisał w wiadomości
> [...]
> produkują do 60 kg mleka dziennie, co z punktu widzenia ewolucji stanowi
Taaa, dają im jakieś środki godne roundupu (nie pamiętam nazwy). Z
antybiotykami (bo środek wywołuje ropienie wymion). Pełen kompleks...

> [...]
>
> "Optymalna długość laktacji wynosi [a se zobaczcie] dni, ale w praktyce
> jest ona zwykle dłuższa, po czym, przed następnym ocieleniem następuje

Czyli CB ma rację.....

No to nie wiem, co robić z cielakami.
Ale myślę, że mięsożercy wiedzą.

MK

124. Data: 2010-02-15 22:02:19

Od: "Himera" <h...@z...org> szukaj wiadomości tego autora

"XL" <i...@g...pl> wrote in message

> A czy Himerka zabija biedne bakterie w swoim kibelku, pchły na swoim psie,
> roztocza w swoich dywanach, karaluchy w swoim domku? Tosztosiok!!! Istna
> rzeź niewiniątek!
> :-D

istoty ktore wymienilas przynosza wiecej szkody niz pozytku, wywoluja rozne
choroby badz choroby roznosza. jak mozesz zreszta karalucha przyrownywac do
prosiat np o ktorych prawa sie tu rozchodzi?
mialam ci nie odpisywac ale chce zebys wiedziala ze nie masz u mnie zadnego
szacunku, twoje wypowiedzi sa bardzo prymitywne, po prostu glupie. nie ja
bede ciebie osadzac, inni tez nie, pamietaj ze za zlo wyrzadzone na swiecie
wczesniej czy pozniej sie odpowie.

--
Live and let Live.
.

125. Data: 2010-02-15 22:03:02

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 15 Feb 2010 22:39:31 +0100, Paulinka napisał(a):

> Ja też mam swoje pomidorki itp. i tatę, który aż za nadto lubił
> jajecznicę na maśle, skwarki do pierogów, pieczone mięsko, a teraz ma
> super miażdżycę. Widać XL ma lepsze geny :)

Miażdżycę miewają też ludzie jedzący korzonki i trawę całe życie.
Nie ma dziś starszej osoby bez miażdżycy w różnych stadiach. Miażdżyca to
domena starości, skłonność genetyczna i wystepuje nieszczególnie zależnie
no diety - jeśli wegetarianin ma ją w genach, to będzie ją miał nawet
jedząc trawę i popijajac wodą.
--

Ikselka.

126. Data: 2010-02-15 22:03:21

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bo ktoś musiał być kobietą i padło na ciebie? :))

--
CB

Użytkownik "Paulinka" <p...@w...pl> napisał w
wiadomości news:hlcfpt$1rt$12@node1.news.atman.pl...

Dlaczego nie jestem mężczyzną?!

127. Data: 2010-02-15 22:03:31

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

>A z czego wynika ta schizofrenia twoja?
> Nie bardzo rozumiem.
> Bo?
>
> --
> CB

Ze wolałabym nie jeść mięsa.
Ale nie mogę się z nim całkowicie rozstać.
Szczególnie jak mi postawią przed nosem tatara.

MK

128. Data: 2010-02-15 22:03:53

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
o_w_diecie_dziecka.html

> Nio, naleśniki, placki i tetam kopytka czy pierogi z serem to ja jednak
> też
> czasem robię :-)

> I własnie dlatego mogłeś sobie bezkarnie na to pozwolić, że masz (jak
> sądzę) normalny żołądek i organizm na mięsie wychowany :-)

> Dzieci wege od urodzenia? - no to pewnie długo karmione mlekiem matki -
> wtedy grasica zanika później i mają dosyć białka z pokarmu matki, dzieki
> temu lepiej tpo zaniku grasicy trawią biąłko mleczne z przetworów.
> I Tylko wtedy jest to możliwe.

Wege- to znaczy: "wegańskie"- czyli bez mleka i przetworów mlecznych (za
wyjątkiem matczynego). Same roślinki. Żyją, są chude i zdrowe:-)

--

serdecznie pozdrawiam

Chiron

129. Data: 2010-02-15 22:04:23

Od: "Himera" <h...@z...org> szukaj wiadomości tego autora

u mnie tez tak bylo. na poczatku trudno jest znalesc balans i sprawdzic co
wypelnia zapotrzebowanie organizmu, wiec w poczatkowej fazie jadlam ryby.

--
Live and let Live.

130. Data: 2010-02-15 22:04:25

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 15 Feb 2010 22:41:03 +0100, Paulinka napisał(a):

> Ja nie znam MŚK XL, więc nie bardzo wiem, co on nieboga

niebóg ;-PPP

> ma pamiętać z
> naszych nieistniejących rozmów.

Twoje złośliwości mu przekazałam ;-PPP