prawa zwierzat

111. Data: 2010-02-15 21:53:00

Temat: Re: prawa zwierzat
Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

news:1rskfd1xfcl75$.jhffg6cfcxdo.dlg@40tude.net...

> Tia, w mróz 30-stopniowy ;-PPP
> --
>
> Ikselka.

Nie no (gadałyśmy o tym ..CHOLERO).
W 30 stopniowy mróz... to jaja na bekonie ino migną na talerzu.
I niech ktoś mi spróbuje zabronić! No!
:-))))))))))))))

MK

112. Data: 2010-02-15 21:53:06

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

A więc nie wiedziałas o tym?

Niestety, aby otrzymać mleko trzeba je zabrać cielakowi.
Łatwo znajdziesz potwierdzenie, jeśli zechcesz.

Krowy "mleczne" zapładnia się co jakies półtora roku,
na okrągło.
Bez tego nie ma mleka.

Sprawdź i nie wymyślaj...
Głupot!

--
CB

Coś Ci nie wierzę w te informacje o półrocznym okresie produkcji mleka. MK

113. Data: 2010-02-15 21:53:36

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Vilar pisze:
> Użytkownik "Paulinka" <p...@w...pl> napisał w
> wiadomości news:hlceoq$1rt$8@node1.news.atman.pl...

> Mój Tatko z tego powodu pożegnał się życiem.
> Ale za to żył, jak chciał i sprawiało mu to wielką radość.
>
> Jednak teraz, mam wrażenie, je się już inaczej.
> Więcej warzyw, lżej itd.
> Albo mam omamy.

Masz omamy większość moich koleżanek nie gotuje z braku czasu. Kupują
gotowce. Dobiła mnie znajoma, która powiedziała, że cały ranek gotowała
zupę, a okazało się, że rozpuszczoną kostkę rosołową, zalała lanymi
kluskami (to dla dwulatka). Ludzie jedzą teraz straszne rzeczy. Dlatego
wegetarianizm jest dla mnie odskocznią od fast foodów, ci ludzi myślą o
tym co jedzą.

--

Paulinka

114. Data: 2010-02-15 21:54:07

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dnia Mon, 15 Feb 2010 22:32:52 +0100, Vilar napisał(a):
>>

> No ale anemia mi wyskoczyła - mójpandochtór mi kazał się wysypiać ;-ppp

To sio spac, a nie jeszcze męza w nasze dyskusje wkręcasz :-))))))
Niech Ci się sni....
MK

115. Data: 2010-02-15 21:54:08

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

A z czego wynika ta schizofrenia twoja?
Nie bardzo rozumiem.
Bo?

--
CB

Opowiadam o swojej schizofrenii kulinarnej.
Rozmawiam z wami.
Słucham (czytam).
Dyskutuję.
Nie mam gotowych recept na wszystko.

116. Data: 2010-02-15 21:56:11

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>

> Użytkownik "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> napisał w wiadomości
>
> Coś Ci nie wierzę w te informacje o półrocznym okresie produkcji mleka. MK

Matko, wszystko sprawdzać.
CB ulituj się. Nie możecie mieć jednej radosnej dyletantki na grupie?
Tak dla fasonu.....

MK

117. Data: 2010-02-15 21:56:15

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 15 Feb 2010 22:38:30 +0100, Vilar napisał(a):

> Hmm, kiedy przestał.
> Jakoś koło 16 roku życia.
> Młody był, a w sklepach nie było takich fajnych różności jak teraz.

No widzisz, to ma jak ja z podróżami: kiedy nie można było jeździć, to ja
chciałam, a od kiedy nikt nie zabrania, to mi się kompletnie odechciało
;-PPP

--

Ikselka.

118. Data: 2010-02-15 21:57:11

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

cbnet pisze:
> Z lnu? :)
> Z konopii?
>
> Napewno nie z drzew.
>
> Poza tym nie wyrzuca się ich po uzyciu, tylko pierze.
> Są ekologiczne.
> Przyjazne dla roślin, a tym samym - dla zwierząt.
>
> Same korzyści.
> Nie?

Lol jeszcze mi powiedz, że mam przędzę wyciągnąć i sama to ustrojstwo
zmontować :)
Dlaczego nie jestem mężczyzną?!

--

Paulinka

119. Data: 2010-02-15 21:57:36

Od: "Himera" <h...@z...org> szukaj wiadomości tego autora

"Fragile" <s...@o...pl> wrote in message

> Użytkownik "Himera" <h...@z...org> napisał w wiadomości

> Himerka, a ryb tez nie jesz? Z czystej ciekawosci pytam.
>
> Pozdrawiam,
> F.

nie jem ryb.

--
Live and let Live.

120. Data: 2010-02-15 21:57:59

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 15 Feb 2010 22:39:04 +0100, cbnet napisał(a):

> Sery?
> Sery są jak mięso.
> Trzeba hodować i wykorzystywać zwierzęta, aby je wytworzyć.
>
> Czy wiesz, że aby krowa dawała mleko trzeba ją zapłodnić, pozwolić
> jej urodzić, a następnie zabrać cielaka

Tzn zabić.
Przeważnie.
Bo taki cielak bez tego mleka to i tak by padł.

Dokładnie.

--

Ikselka.

Re: Chaos jako wizja świata