prawa zwierzat

101. Data: 2010-02-15 21:46:50

Temat: Re: prawa zwierzat
Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> Nawet jeśli, to nie zdąży się nią długo "nacieszyć", skoro jeszcze jej nie
> ma, a żyje już latek 50. No i kiedy mu przed momentem opowiedziałam o
> Himerce i jej antymięsnej "aferze", to się ze śmiechu o mało nie udusił,
> mówiąc, że woli umrzeć szczęśliwy i najedzony tym co lubi, niż głodny i
> napchany trawą jak materac ;-)

Operacja udrożniania żył albo ich nawet wycinania jeszcze bardziej go
ucieszy, a najpewniej podnieci go wizja zażywania tony leków codziennie.

--

Paulinka

102. Data: 2010-02-15 21:47:32

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 15 Feb 2010 22:29:09 +0100, Paulinka napisał(a):

> Piłeś? Nie jedź!

Jadłeś? - Nie pij!
--

Ikselka.

103. Data: 2010-02-15 21:47:53

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

A jak mam do twojego.

Jeśli uważasz, że wykorzystywanie zwierząt jest Fe o Fe, to bądź
na jakimś sensownym poziomie konsekwentna w swoich
przekonaniach.

W innym razie o czym my tu rozmawiamy?

--
CB

Ale żeby było jasne.
Nie mam nic do Twojego jedzenia mięsa.....
Smacznego życzę.

104. Data: 2010-02-15 21:49:38

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Jeśli uważasz, że wykorzystywanie zwierząt jest Fe o Fe, to bądź
> na jakimś sensownym poziomie konsekwentna w swoich

Sobie rozmawiamy.
Bo dobra rozmowa oraz doborowe towarzystwo to jedna z większych przyjemności
w życiu, czyż nie?

MK

105. Data: 2010-02-15 21:50:07

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

BTW świńskie mięso podnosi potencję.

Sprawdziłem na sobie.
Nie jadłem świniny przez prawie 20 lat.
Notabene: niewąsko idiotyczne to.
Ale to fakt.

--
CB

Do dobrego seksu potrzeba dwojga (według niektórych - co najmniej)

106. Data: 2010-02-15 21:50:33

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 15 Feb 2010 22:30:41 +0100, Vilar napisał(a):

> Użytkownik "cbnet" <c...@n...pl> napisał w wiadomości

> Bo np. ktoś lubi sery.
> Jakie to proste....
>
> Taki brie albo camembert podany z ciemnymi winogronami.... klękajcie narody.
>
> MK

Tia, w mróz 30-stopniowy ;-PPP
--

Ikselka.

107. Data: 2010-02-15 21:50:52

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>>

> Sobie rozmawiamy.
> Bo dobra rozmowa oraz doborowe towarzystwo to jedna z większych

A pewne wnioski zostają między uszami...
I może kiedyś, w przyszłości wydadzą jakiś plon?
Kto wie.....

MK

108. Data: 2010-02-15 21:51:39

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 15 Feb 2010 22:32:52 +0100, Vilar napisał(a):

> Użytkownik "Paulinka" <p...@w...pl> napisał w
> wiadomości news:hlce1d$1rt$4@node1.news.atman.pl...

> O tam z tego co mówi Ixi, to raczej stara się kuchennie i pewnie jedząc
> mięso nie wpycha tych wszystkich ulepszaczy i dodatków, z racji tego, że ma
> "własne" (pomidorki, miodki, wędliny itd.)
> Wyglądają obydwoje ładnie i zdrowo......
>
> Nie czepiajmy się.

No ale anemia mi wyskoczyła - mójpandochtór mi kazał się wysypiać ;-ppp

--

Ikselka.

109. Data: 2010-02-15 21:51:46

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>

> Użytkownik "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> napisał w wiadomości
>
> Do dobrego seksu potrzeba dwojga (według niektórych - co najmniej)

I potem wrąbałeś świński ryjek i na świecie pojawiła się dwójka Twoich
dzieci?
O ja.....

MK

110. Data: 2010-02-15 21:52:39

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 15 Feb 2010 22:33:29 +0100, Vilar napisał(a):

> Użytkownik "cbnet" <c...@n...pl> napisał w wiadomości

> A nie zauważyłam, serio......

Bo te moje kły są ze znieczuleniem, jak u kleszczy ;-P

--

Ikselka.

Re: Chaos jako wizja świata
Re: w sumie nie wiem jaki dać temat