prawa zwierzat

131. Data: 2010-02-15 22:06:57

Temat: Re: prawa zwierzat
Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie.

Ale skoro czujesz że to ma sens, to podążaj za tym smiało.
Pewnie lepsze już to niż obwieszanie się odchodami karłów,
jak choinka bombkami w bożenarodzenie.

--
CB

Użytkownik "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> napisał w wiadomości

I potem wrąbałeś świński ryjek i na świecie pojawiła się dwójka Twoich
dzieci?
O ja.....

132. Data: 2010-02-15 22:07:17

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 15-luty-10, Vilar wlazł między psychopatów i wykrakał:

> Wokół mnie ludzie raczej gotują i myślą nad tym co włożą do dzioba.
> Niektórym wręcz odbija (slowfood i inne takie).

kwestia kręgu towarzyskiego :)

--

komuś tu psycha klęka, a ja się zaraz dowiem komu.

133. Data: 2010-02-15 22:08:10

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Vilar pisze:
> Użytkownik "Paulinka" <p...@w...pl> napisał w
> wiadomości news:hlcfj6$1rt$11@node1.news.atman.pl...

> I tu mnie dobiłaś.
> Miałam śmiałą teorię, że Polska ominęła okres fascynacji fasfoodami i
> gotowym żarciem i załapaliśmy sie juz na zdrowe i normalne tendencje.
> Wokół mnie ludzie raczej gotują i myślą nad tym co włożą do dzioba.
> Niektórym wręcz odbija (slowfood i inne takie).
>
> Może tej znajomej trzeba pokazać jak sie gotuje marchewkę? Albo pomidorówkę?
> Nie wychowała się aby w jakichś akademikach?

Niestety tak miastowe kobiety funkcjonują. Ciągle się ze mnie ktoś
rechoce, że się nie podniecam kupnym jedzeniem. Na skromne uwagi wszyscy
reagują, że mam kulinarną misję zbawiania świata.

--

Paulinka

134. Data: 2010-02-15 22:08:48

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie.

niż obwieszanie się odchodami karłów, jak choinka bombkami w
bożenarodzenie.

> --
> CB

Znaczy co?
Bo mnie się to kojarzy z jedną niegrzeczną piosenką Soft Cell, ale z niczym
więcej.

MK

135. Data: 2010-02-15 22:10:03

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" <t...@n...sieciowy> napisał w wiadomości
> Dnia 15-luty-10, Vilar wlazł między psychopatów i wykrakał:

> kwestia kręgu towarzyskiego :)
>
> --
>
> komuś tu psycha klęka, a ja się zaraz dowiem komu.

(żebyś ty wiedział jak Środa gotuje... o mamo :-PPPPP )
MK

136. Data: 2010-02-15 22:10:42

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 15-luty-10, Vilar wlazł między psychopatów i wykrakał:

> Użytkownik "tren R" <t...@n...sieciowy> napisał w wiadomości

> Taaa, dają im jakieś środki godne roundupu (nie pamiętam nazwy). Z
> antybiotykami (bo środek wywołuje ropienie wymion). Pełen kompleks...

ja w zasadzie byłem lekko zszokowany tym co tam wyczytałem.
po normalnym zdrowym wiejskim mleku to została tylko nazwa.

--

jeśli pływanie wyszczupla, to co wieloryby robią źle?

137. Data: 2010-02-15 22:10:54

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bo jest niezdrowe?

--
CB

Użytkownik "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> napisał w wiadomości

Ze wolałabym nie jeść mięsa.

138. Data: 2010-02-15 22:11:48

Od: "Himera" <h...@z...org> szukaj wiadomości tego autora

no przeczytalam:
"Dietetycy s? zgodni, ?e dla osób doros3ych prawid3owo zbilansowana dieta
wegetarianska ma korzystny wp3yw na zdrowie."
nie wiem za bardzo o co ci chodzi.

tak czy siak Czarek nie widzisz nic niewlasciwego w mordowaniu zwierzat?
o to mi tak naprawde chodzi. o idee.

--
Live and let Live.

139. Data: 2010-02-15 22:12:23

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

cbnet pisze:
> Bo ktoś musiał być kobietą i padło na ciebie? :))

Spadaj! Za to ja nie będę mieć przyrostu prostaty i ego :)

--

Paulinka

140. Data: 2010-02-15 22:13:06

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 15-luty-10, Vilar wlazł między psychopatów i wykrakał:

> Użytkownik "tren R" <t...@n...sieciowy> napisał w wiadomości

> (żebyś ty wiedział jak Środa gotuje... o mamo :-PPPPP )

ha, no właśnie trochę do niej piłem :)

--

Czarny dzięcioł z chęcią pień ciął.

Re: Chaos jako wizja świata